Coolerin asennus
Coolerin asennus
Isompi cooleri on tulossa passatin 3b keulalle ja mietin voiko vakio jäähdyttimen jättää vielä kiinni ja laittaa vaan isomman jatkoksi...? Onko hyötyä vai haittaa? Eikös sen pitäisi vaan tehokkaammin jäähdyttää?
Passat -98 1.8T Highline Variant
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Yhden asennuksen tehneenä:
- jos se uusi kuuleri on leveä niin sinne orkkiskuulerille sitä putkea on (lähes) mahdoton taitella uuden kuulerin ulostulosta
- jos se uusi kuuleri on leveä niin se orkkiskuuleri tukkii ahtoputken tien takasin konehuoneeseen
Kiteytettynä, orkkis veks niin säästyy monta harmaata hiusta. Jäähdytystäkään se orkkis ei luultavasti enää lisää, uusi iso kenno kyllä viilentää sen minkä se ilma on viiletäkseen.
- jos se uusi kuuleri on leveä niin sinne orkkiskuulerille sitä putkea on (lähes) mahdoton taitella uuden kuulerin ulostulosta
- jos se uusi kuuleri on leveä niin se orkkiskuuleri tukkii ahtoputken tien takasin konehuoneeseen
Kiteytettynä, orkkis veks niin säästyy monta harmaata hiusta. Jäähdytystäkään se orkkis ei luultavasti enää lisää, uusi iso kenno kyllä viilentää sen minkä se ilma on viiletäkseen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Climatronicilla pystyy katseleen noita lämpöjä yms. anturitietoja. Tiedä sitten onko siellä ahtoilman lämpöjä. Tuossa tuo opas kuitenkin pdf:nä -> http://pics.tdiclub.com/data/517/Climat ... ostics.pdftimangi wrote:joo pitää repiä se vanha sitten pois. Onko noissa passateista muuten anturia tai muuta jonka kautta sais selville ahtoilman lämmön? Esim vag com ohjelmalla. Miten ahtoilman lämpömittari olisi helpoin/järkevin asentaa?