
-Audi A8 reblica 8"x19 + Hankook 215/35-19
-FK:n korkeussäädettävä alusta.
-EMJ Power ohjelma
-Bsr 3' downpipe ja katti
-FK 2,5' rosteri putkisto
-Autometer mittariteline rattipylvääseen
-Autogauge ahtopainemittari smoke
-Autogauge volttimittari smoke
-Bsr optiflow
-Forge SPLIT-R Blow off Bypass
-Forge Intake Hose
-Välijäähdyttimen paikka siirretty keskelle keulaa + 2.5" rosteri ahtoputket
-Zender peräkontin jatke
-Leditakavalot
-Kirkasoptiikka etuvalot
-FK merkitönmaski
-Uudemman passatin vilkkupeilit (vilkunreijät hitsattu umpeen sivuilta)
-Passat W8 kattovalo
-Jom-keskikyynärnoja
-Kattoantenni poistettu
-Sisustaa vaimennettu Viproplastilla jokapuolelta
-jne jne....
Muutama kuva Nosturi kuvissa on kokeilua 8.5x20 ja 10x20"
Nyt kuites olis noi A8 myyty ja tilalle tuli Dotz Mugellot 9x18" eteen ja taakse. Gummeiksi valitsin Falkenin valmistamat 215/40-18. Se tuosta Fk:n alustasta pääs loppumaan toi säätövara niin ajattelin kokeilla saisko Ta Technicsin coilover sarjalla yhtään alemmas (en oo vielä asentanu paikoilleen)....Ei noi 9x18 et 35 tullu tarpeeksi lähelle kaarta niin piti laittaa 10mm levikepalat joka nurkkaan.

Lisää kuveja uusilla vanteilla
Joku saattaa muistaa vanhempaa projekti kertomusta edellisestä passatista