Moi, askartelin tuossa ATJ koneeseen evryn ja petyin kun lopputulos ei ollutkaan odotusten mukainen. Sain pa:n lämpötilan sinne lähelle 130 celsiusta mutta vetoja ei kyllä tullut ollenkaan lisää, eikä savua. Ei kyllä syttynyt vikakoodejakaan vaikka miten potikkaa säätelin. Tuli mieleen että voisikohan autossa olla jo joku lastu tai boksi. Ahtopaineet nousevat noin 1,2bariin. Onko kellä kokemusta asiasta?
ATJ / AJM kyllä piikittelee ainakin sen 1,2. Mutta en muista miten pitkään pysyy siellä. Eipä tuosta aikoinaan itselläkään juuri apuja ollut omassa ATJ koneessa, kun taas kaverilla AJM moottorissa ero oli selkeä alaväännön osalta. Ja ihan samalla vastuksella.
Joo mulla käytössä tuo vag-comi! IQ:sta sen boksin vois päätellä? vai miten? On mulla käytössä myös bosch ja auto-com mut tuskin noista hyötyy on. Vai ei toimis sit ollenkaan tässä ATJ:ssä, kummallista :/ Kyllä ne ahdot tais ihan pysyy kokonaisuudessaan siinä 2200mbarissa täyskaasu vedossa.