Noniin tässä on nyt jotain räpellystä mitä olen aikaiseksi saanut ..
En viitsinyt kuvia tähän ruveta iskemään joten alla olevasta linkistä pääsee kurkkimaan
Passatti on vuosimallia 2003.. Saksasta roudattu vuoden vaihteessa..
Alustana on v-maxx ja tällä hetkellä kaaren reunasta keskiöön 350mm edessä ja takana..
Vanteet Alutec Kyro 9 8,5"x19" ET30 ja renkaat 235/35-19
Ainiin piti kirjoittaa jo tohon alkuun että "Osku.T tiietään tiietään traktori on"
mutta ku otti kiinni nii pirusti tuo etupää ku tiputtelin sitä et oli pakko nostaa..
Osku.T wrote:ottiko lokarin ruuviin vai kaareen?vai mikä ottaa ja mihin?
no näin olen tulkinnut että se lokarissa ylhäällä kaaren vieressä oleva kohouma ja siinä oleva
ruuvi/nasta mikä siinä nyt sitten onkin ni ottaisi kiinni.. eikä esim pokkaukseen..
Ja ihan rengas vain ottaa kiinni ei vanne..
Kuulostaa niin tutulta... Voin kuvitella että sulla otti kiinni, kun itellä vähän narskuttelee kanttaillessa 8" ET35 vanteella ja samankokoisella renkaalla. Komea on Passatti!
narri wrote:
Osku.T wrote:ottiko lokarin ruuviin vai kaareen?vai mikä ottaa ja mihin?
no näin olen tulkinnut että se lokarissa ylhäällä kaaren vieressä oleva kohouma ja siinä oleva
ruuvi/nasta mikä siinä nyt sitten onkin ni ottaisi kiinni.. eikä esim pokkaukseen..
Ja ihan rengas vain ottaa kiinni ei vanne..
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Talven jäljiltä nyt eturenkaat raapii entistä enemmän kaariin mutta madalluksesta ei tingitä
Matkan varrella autoon on tullut solisto ja Bosalin irroitettava vetokoukku.
Tänään matkahuollosta noudettu lesterin spoikka ja kalvotukset tulossa tässä ensiviikon aikana..