Apuva siskot ja veljet?
Ei löydy. Kuulin että voi olla kuskin jalkatilan katossa muovin takana? Onko normaali laattasulake, ammpeerit?
Miten saat katon irti? Vaihdoin palovammaisen flektin uuteen (hirvee homma) eikä tule virtasta, suoraan akusta toimii. Auto on Passat 1.8 20v -99, farmari.
Muistaakseni 40 amppeerinen "isokokoinen" sulake, omasta oli kanssa se paskana kolarin jäljiltä.
Irroita se verhoilu missä on valokatkasijakin, sit se löytyy sieltä etuseinästä polkimien yläpuolelta.
Vaikee selittää mutta siellä se on.
Käytin akun irti ja imuroin vesireijät vapaiksi akun alta. Käynnistin auton akunlaiton jälkeen niin auto pätkii ja käy tyhjäkäyntiä kuin kolmella pytyllä, välillä normaali n.3 sekuntia ja taas ailahtelee. Kuin sytkät tai jotain ois menny pieleen? En koskenut muuhun kuin akkuun. Moottoritielläkin nykähtelee mutta kiihtyy paremmin kuin aiemmin, hiukan viivellä kuin miettisi sekunnin ennenkuin ampuu kiihdytykseen?
Olisko voinut hukata kaasuläpän perussäädön kun akku oli irti... Äkkiseltään ei muuta tule mieleen mikä vois viitata juuri tuohon akun irti olemiseen. Vag-comilla voi koittaa tehdä perussäätöä uudelleen, kannattaa se tosin putsata ensin.
Tai sitten se sytytyksen esiaste meni rikki muuten vaan huonoon aikaan, löytyy muistaakseni siitä ilmanputsarin päältä.
Jos joltain kaveriltas löytyy samanlainen auto niin sitä voi lainata kokeiluksi, että lakkaako pätkiminen/kolmella käynti.