Heips vaan kaikille. Olen Passatin uusi onnellinen omistaja. Olen yrittänyt löytää vastausta täältä, mutta ei löytynnä. Siis, yön huilanneena käynnistettäessä hörähtää, mutta sammuu samantien. Kun hetken jurnuuttaa niin starttaa. Lämpösenä ei ongelmaa eikä vaikka seisoisi muutamia tunteja. Kiitos jo etukäteen vastauksista ja hienosta foorumista... tulikohan tarpeeks nuoleskeltua
Olisko vuotoa dieselin tuloputkessa, esim siinä suodattimella. Päästää ilmaa sisään ja aineet valuu putkessa tankkiin päin. Sitten startatessa joutuu hetken pumppaan että saa ainetta koneeseen saakka.
Olikos siinä suodattimella läpinäkyvä pätkä letkua jommalla kummalla puolella, jossain autossa ollu ja siitä oli hyvä tiiraillä että alkoiko ilmakuplaa ilmestyyn letkun sisälle.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Noniin, ajoin kotteron yöksi pukille perä ylhäälle, laakista käymään. Eli tarkoittanee et ilmaa hörppää jostain? Vielä ku osais kattoo mistä. Päällisin puolin kaikki näyttäis olevan ok.
Muistaisin joskus aiemminkin samaa olleen ja se dieselin suodatin tai ne letkuliitokset siinä olisi vikana. Siitä saa tarkemmin kertoa joku joka nää dieselin salat tietää, turha mun arvailla kun ei ole enempää tietoa aiheesta.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Jepjoo. Suodattimen vaihoin... aika erikoinen himmeli. Voiko se jäädä löysälle tai jotain, kuin kireelle uskaltaa vääntää? On hiukan se kansi saanu iskua, voisko olla siinä
ei oo läpinäkyvää letkunpätkää.siinä suodatinkannessa olevassa letkuhässäkässä on selvästi merkattu tulevat ja lähtevät,kaikki letkut näyttäis olevan kunnossa,ei havaittavia murtumia eikä mitään vuotoon viittavaa.täytyy varmaan viedä telakalle.
Minulla teki samaa -00 mallinen pdi 85 kw.Laitoin tankin päälle tuloputkeen takaiskun,ei vaikutusta
sitten laitoin UUDEN takasikuventtiilin suodattimelta tandempumpulle menevään letkuun ja vaiva korjaantui sillä
vanha venttiili vuoti selvästi ja päästi naftan valumaan tankkiinpäin.