Vinkkejä kakkis projektiin

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
narri

Vinkkejä kakkis projektiin

Post by narri »

Elikkäs kakkis pitäisi saada purettua ja nyt ollaan siinä vaiheessa että kojelauta ja kattoverhoilu on enään kiinni.

Kojelautaan olen yrittänyt irroitella ja kaikki sisälle näkyvissä olevat ruuvit/pultit olen irroittanut.. ffp:ltä löysin jonkin ohjeen mutta en löytänyt sen ohjeen mukaisia kiinnityspaikkoja.. Golffin korjausopas sitten taas oli kuviltaan oikea rattinen niin sekin sekoitti vähän.. Mutta siis kojelauta on piukasti kiinni.. Onko konehuoneen puolella mahdollisesti jotain muttereita?

Kattoverhoilu on ilmeisesti vain nipsunapsuilla kiinni.. Mitenkä ne saisi ehjänä pois :evil: kun pakkaa olemaan sellainen tapa et hajoaa tuota tavaraa kun minä olen asialla :roll:

Sitten pohjan massan irroitukseen olen etsinyt hyvää ohjetta ja niitä on pilvin pimein.. Mitä olette mieltä kannattaako irroittaa massa kokopohjasta vai ainoastaan ruosteisen alueen reunoilta?

Tässä nyt ensi alkuun.. Projekti etenee taas näillä
VW Passat Variant 1.9 TDI -03
Haapala

Post by Haapala »

Kojelaudan irroitus: pyyhkijöden moottorin ja vivuston takaa löytyy kaksi mutteria (keskilinjasta n. 30 cm molempiin suuntiin)
Kattoverhoilu: peili, aurinkolipat, koukut, pilarien verhoilut ja tiivisteet pois, sen jälkeen pitäisi lähteä aika helpolla.
Todennäköisesti löytyy ruostetta vaikka massa olisikin pinnasta hyvän näköistä.
narri

Post by narri »

Hyvä hienoa kiitos! Pelkäsin jo ettei ketään vaivaudu vastaamaan :D Joo näillä opein lähden huomenna koettamaan 8)
VW Passat Variant 1.9 TDI -03
Post Reply