SJ import autoliike, varoitus

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
Killer

SJ import autoliike, varoitus

Post by Killer »

Pieni varoituksen sana jos olette tekemässä kauppaa kyseisen liikkeen kanssa.

Ei kannata ainakaan kovin kaukaa lähteä hakemaan heiltä autoa ilman että olette myyjän kanssa koko ajan puhelimessa sekä myyjä istuu kyseisen auto kyydissä koko ajan.

Tein eilen vaihtokaupat eräästä heillä myynnissä olleesta autosta myyjän kanssa ja hän vakuutti että auto odottaa minua lauantaina liikkeessä klo 9 jonkun luovuttajan kanssa kun olen päivät töissä ja matkaa Kuusamosta Ylöjärvelle tulee reilu 700km suuntaan. Eikä aikaisemmin ole mitään mahdollisuutta lähteä autoa hakemaan.
Kaikki oli sovittu viimeistä silausta myöten valmiiksi esim nouto, väliraha yms.
Asian johdosta varasin huoneen hotellista ja järjestelin kyydin päästäkseni hakemaan autoa.
Illalla myyjä laittoi minulle tekstiviestin jossa vain ilmoitti että auto on myyty jollekkin muulle.

Soitin asiasta heti hänelle ja hän valitteli että näin pääsi nyt käymään, että etsi uusi auto itsellesi.

Väitti että meni käteisostajalle, mutta silti äsken ilmestyny VR6 golffi myyntiin eikä muita autoja ole hävinny listoilta

Mielestäni puhelimessa sovitut kaupat on sitovia joista täytyy pitää kiinni, ehkä ymmärtäisin jos asialla olisi joku yksityinen, mutta että liikekkin harrastaa tällaista toimintaa on minusta pöyristyttävää toimintaa.

EDIT: puhuin myyjän kanssa tänään ku oli lukenut foorumia ja oli pahoillaan tapahtuneesta. Meille ei oltukkaan varattu autoa ku emme olleet maksaneet 500€ varausmaksua, josta meille ei kyllä oltu kerrottu, jos olisi kerrottu niin olisimme kyllä tuon varausmaksun maksaneet. Unohtui sanoa maksusta ku oli ulkona ottamassa vastaan uusia autoja. Tämän takia asia pystyi tapahtumaan. Myyjä jonka kanssa minä olin keskustellut/sopinut kaupoista ei ollutkaan sama myyjä joka auton oli myynyt muualle.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Post Reply