Pari päivää turattu uusia kaapistoja paikoilleen, huomenna saattais olla jo valoa tunnelin päässä tän projektin suhteen. *puuh*
Toisena ajanvietteenä on nosteltu peltejä seiniin, melko mielenkiintosta hommaa sekin. Kattoon pitäis kanssa laittaa, ja se vasta mielenkiintoselta vaikuttaa tän seinälle nosto harjottelun perusteella
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
AjH wrote:^ Niin se painohan tietysti kasvaa kun lumi sulaa
?
niimpä tästä on töis tapeltu...
lainattu teksti
ihmisiä vaivaa myös uskomus, että katolla oleva suojalumi on erityisen vaarallista ja painavaa. ”Kun tulee suojakeli, katolla olevan lumen paino kasvaa 1–2 prosenttia, ei sen enempää
Suojalumi tuntuu lapiossa raskaalta koska se on tiheämpää. Katolla oleva lumen kokonaispaino ei kuitenkaan kasva, mutta tätä ihmiset eivät tunnu ymmärtävän.
Veronkierto kunniaan!
Ex: T4 pornstarter matkailuauto
Nykyinen g3variant 2+3 paku.
Tää on taas tätä mun tuuria. Käytiin Tampereella, yhdessä kiihdytyksessä huomasin, että nythän luistaa kytkin. No, v*tutuskäyrä pikkusen siinä nousi, kunnes hetken päästä huomasin, että naftaviisari on omituisen alhaalla, vaikka eilen kävin tankkaamassa. Tuloksena siis naftavuoto Tandem-pumpun seutuvilta, jonka sain jonkun paikallisen autokorjaamon työkaluja apuna käyttäen korjattua (Kiitokset siitä heille).
Eli naftaa oli vuotanut kytkimeen, hiukan yritin jarrukliinerillä ruiskia sinneppäin, mutta ainakin vielä se luistaa.
Mitä mieltä, onko tuhoon tuomittua yrittää sitä elvyttää ruiskimalla "reilusti" jarrukliineriä, vai onko toivoton homma..? Täytyiskö koittaa "polttaa" kytkintä hieman jos sieltä haihtuis jäljellä olevat naftat?
Kolmosella vielä pitää täyskaasulla, mutta jo nelosella kun vedättää alhaalta asti, niin alkaa luistamaan.
P*rkele tästä tulee vielä työläs ja kallis naftavuoto.
AjH wrote:^ Niin se painohan tietysti kasvaa kun lumi sulaa
?
niimpä tästä on töis tapeltu...
lainattu teksti
ihmisiä vaivaa myös uskomus, että katolla oleva suojalumi on erityisen vaarallista ja painavaa. ”Kun tulee suojakeli, katolla olevan lumen paino kasvaa 1–2 prosenttia, ei sen enempää
Suojalumi tuntuu lapiossa raskaalta koska se on tiheämpää. Katolla oleva lumen kokonaispaino ei kuitenkaan kasva, mutta tätä ihmiset eivät tunnu ymmärtävän.
Tätä yritin ton hymiön kanssa ilmaista, lumihan siis painaa saman, oli se pakkas- tai suojalunta.
Kaapistot valmiina, eihän tarvinnu kun kolme päivää turailla noita.
Valot vielä tarvisi kehitellä tohon yhden kaapiston edustalle kun on pimeässä paikassa ja käytävällä ettei ole oikein katossa tilaa. Jotain halogeenirivistöä vähän miettiny tai sitten ledit, ledeissä vaan on noi väriominaisuudet niin onnettomia vielä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Taitaahan tuo olla... Oisinko ollu ehkä joku 5-7 auto, joka ei ollu siinä kasassa. Sen verran v*ttumainen keli oli, etten viittiny nousta ees autosta ihmettelemään. Sen mitä katoin, ni 2-3 riviä oli autoja eessä, ennenku alko kattoja olla sikin sokin... Oiskohan joku 2h 10min menny siinä seistessä.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
En tiedä mitä siellä oli tapahtunut, mutta tapahtumahetkellä oli ihan täys lumimyrsky ja näkyvyys jotain 10-50m vähän puuskasta riippuen. Siinä odotellessa tuntu hassulta, kun välillä paistoi tyyliin aurinko, ja hetken päästä taas tuli lunta vaakatasossa, ja auton ikkunat jäätyi aina hetkeksi.
Hauskintahan tässä oli, että lähdin kiireellä Nilsiästä hakemaan osia Kuopion varastolta. Tuon yli 2h odottamisen jälkeen ajoin varastolle, olin siellä 2min, kävin huoltsikalla kupin kahvia, ja lähdin jonottamaan takaisinpäin Kallan silloille. Jonot ylsivät melkein keskustaan asti... Onneksi rampista pääsi hyvin sekaan, ja jono liikkui matelemalla lähes koko ajan. 110km lenkkiin meni 4h aikaa.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Taisin vähän ylireagoida ton kytkimen luiston kanssa. Tänään piti kytkin ihan normaalisti vitosella ja kutosellakin täyskaasukiihdytyksessä. Eikä tarvinnut edes luistatella/polttaa kytkintä. Hyvä näin
Näin muuten aika "hassun" näyn tossa kadulla yks ehtoo lenkillä ollessani. Takaa kuului rohinaa, käännyin katsomaan niin joku henkilöauto veti peräkärryä perässään, josta puuttui toiselta vanteelta rengas kokonaan Kipinäsuihkun saattelemana häipyi horisonttiin
joku keklu oli venäjällä laittanut koivupöllin kiilaten kärryyn kun oli rengas mennyt rikki, sillä se raahas menemään. Muistaakseni jossakin netissä oli siitä kuvakin...
Heh, kyllä määkin firman peräkärryn vedin perille vaikka rengas paukahti. Aika riekaleina rengas oli perillä kun painoa oli päällä.. ja kipinät lens kyllä Sitäkin varmaan joku katteli että onkohan tolla volkkarikuskilla kaikki kotona..
Prokkiksena oli tänää maalata pasuunasta kylkilista korinväriin. Oli muuten ihan kohtuu homma irrotteluineen ja hiomisineen, nyt vaan ootellaan yön yli kuivumista ja aamulla hämmästellään lopputulosta, kunhan saa paikoilleen asenneltua takas. Ainakin maalauspöydällä näyttävät hyvältä.
Audi A6 2.0TDI 4F
Land Rover SIIA 2,25D pick-up vm-70
ex: VW Passat 1.9TDI 96kw 4Motion Comfortline -02
EX: VW Passat Variant 2.8 V6 4Motion Tiptronic Highline -00
Eipä muuta kuin ihmetellä. Just saanut kimmoketta alkaan laittaan pirssiä... tuli vanteet+renkaat jo hommattua. Aika tummennuksia varten.
Niin vaimoke päättää sitten peruuttaa betoniporsasta päin...
Että näin...
Äsken tuli ruuvailtua keskikyynärnojaa golffiin... Mukana tulleet ohjeet eivät kyllä vastannut yhtään todellisuutta. Muutenkin nojan laatu on täyttä 25€ laatua
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.
palikka2 wrote:Muuttui taas ihan ajettavaksi tuo kosla! Eikä ihmekkään, ku talvi kumeina oli 185/65/15...
Millekkäs CSC3:ten ensi puraasu tuntu?
wenaas.... *mums mums mums* Ihan hyvältä!
Tuntuu kyllä pysyvän tien pinnassa hienosti kiinni. Ei viel oikee hyvää arviota antaa, ku ajannut sen 40km. Jos ens viikonloppuna saisi vähän paremman koe ajon...
Piti käydä tutkimassa mikä pitää ääntä jossain jarrun välissä ja kivihän sieltä löytyi jarrulevyn alta. Samalla kun kerta pajalla olin ni laittelin tummat valot Boran keulalle. Pikainen pesu toki myös.
Ens viikolla pitäisi maski vaihtaa mustaan ni sit olisi keulan ilme päivittetty. Sumareja tuli jo mallailtua puskurin alaritilöihin, mutta istuvuus ei ihan tyydyttänyt ni jäi toistaiseksi asentamatta.
Se olis Oulun reissu takana. Tummennutin Autoviihteellä Pasuunan ikkunat. Laittoivat 3M kalvot laseihin.
Noudin kesärenkaat ja vanteet samalla reissulla.
Kyllä se vaan näyttää eriltä koko pirssi
Nytpä olisi maskikin vaihdettu mustaan. Keulaan tuli omasta mielestä sopivasti ilmettä kun vaihtoi tummat osat... http://www.variantclub.fi/images/medium ... ub1410.jpg
Kuvassa muu auto on likainen ja maski puhtaana. Valotkin on ihan kirkkaalla lasilla oikesti, nyt vain kurakerros päällä.
Olipa muuten hieman odotettua hankalampi vaihtaa tuo maski. Maskin ulomman ja sisemmän osan välissä on kymmeniä klipsuja, koitappa sitten ne kaikki saada yhtäaikaa auki. No aikansa ku näpräsi ni kyllähän se sit irtosi. Samassa operaatiossa menin hävittämään konepellin avaus vivusta tapin Pultti patentti saa kelvata.
Muistin että se mun vanne olisi ollut pahempi, kuin mitä se nyt oikeasti olikaan. Eli se tasapainotettiin vaan ja katotaan täristääkö alla, jos ei niin saa olla niin. Renkaat oli kyllä jo melko loppu, aikalailla sakkorajoilla mennään. Alle ne nyt kuitenkin tuli heitettyä.
Neljättä päivää kipeenä kotona, prkl! Pitäs tota golffiakin päästä hitsaamaan, kun löyty semmoinen perus nyrkinkokoinen reikä penkin alta.. Ja ylläri ylläri, kumitulpan kohdalta.
Taas muistui mieleen millaista se ajaminen on painavien replicavanteiden kanssa. Suoraan menee kyllä kuin juna, mutta täyskiihdytyksissä vetelee mihin sattuu. Renkaat on kyllä jo lähes sakkorajalla, ja pitoa ei ole juurikaan yhtään vesikelillä. Vetely ja pito paranee vähän uusilla gumeilla. Lisääntyneen painon huomaa ohjauksessa, ja tietysti suorituskyky kärsii hitusen.
Niin, projektina tuli autoa siistittyä sisältä, imuroitua lattiat, pyyhitty pölyt ja nahkapenkit koki pesun ja sai ylleen nahanhoitoainetta. Tulipahan puhdas ja hyvä tuoksu autoon. Semmosta tänään.
Selaillu hifipakettia pasuunaan. Luultavasti kojelauta näyttö, näytöllinen dvd soitin+niskatuki näyttö ja jonkinlaiset kajarit että vahvistin tulee myös
Etusivulasit meinasin myös tummentaa Alkaa sitten joltaki näyttään kun saa nuo laitettua ja takaspoikan eli tuuliohjaimen joltakin valmistajalta.
Passatin puunasin sisältä vimpan päälle. Peräluukussa istuin melkein tunnin imurin ja ihmesienen kans nyppimässä koiran karvoja katosta ja sivuverhoiluista.
Eilisen projektina oli käydä tummennuttamassa autosta ikkunat. Ei voi muuta kuin kehua jkylästä Pasasen Pekkaa noissa kalvotus hommissa. Laatu työtä edulliseen hintaan.