Paikan päälle päästiin, koeajot suoritettiin, auto tarkastettiin nosturilla jne. Eipä siinä sitten kuin papereiden tekoon ja maksua suorittamaan. Tämän tehtyämme käynnistin auton ja kappas... Viha/Rakkaus-suhde alkoi välittömästi ja vitospytyn puola pimeni. Päivähän oli tietenkin viikonlopulla ja sopivaa puolaa ei löytynyt mistään vaikka sitä todellakin yritettiin ja kaikkea mahdollista kokeiltiin. Kiitos kuuluu myös Slamitin pojille kovasta yrityksestä! Tässä puolan metsästyksen välissä otin jo ensimmäisen projektin ja aloitin todella komeiden kromilistojen irroituksen ympäri autoa (oli muuten tiukassa). Kaikesta huolimatta auto joutui kuitenkin jäämään myyjän hoiviin odottamaan uutta puolaa ja me jatkoimme kirjaimellisesti tyhjin taskuin kotia kohti.
Maanantaina myyjä sai autoon uuden puolan, tuikkasi sen paikalleen ja kaikki jälleen bueno. Onneksi kaverini sattui juuri olemaan etelässä ja suostui auton sieltä ajamaan tänne susirajalle.
Tiistaina töiden jälkeen lähdin tietenkin tekemään sen oikean koeajon autolle. Eipä aikaakaan kun moottorin merkkivalo taas välkkyy ja auto sivuun. Seuraavana päivänä auto tutkinnan alle ja TAAS vitospytyn puola palanut. Sulattaen samalla itsensä kiinni liittimeen ja tehden neljästä johdosta yhden kauniin mytyn. Eipä siinä sitten kun uudet puolat, tulpat, puolan liitin ja vähän johtoa hankkimaan ja kasailemaan. Nyt kaikki on pelannut tämän jälkeen kuin unelma (kop kop) ja toivottavasti pelaa tästä eteenkin päin.

Kuvat ostokuosissa, lisää kuvaa klikkaamalla.

Tästähän sitä sitten taas jatketaan kun sen aika on. Tänään on tarkoitus lähteä virittämään soittimeen piuhat että saa mp3-soittimen kiinni Auxiin. Saa nähdä miten käy.