Hain Motonetistä parit ilmansuodattimet Passattiin, laitoin raitisilman jo paikalleenkin. Vanhaa poistaessa ilmeni että joku prkleen hiiri käyny syömässä sitä vanhaa suodatinta, nätti kuoppa keskellä, ei onneksi läpi asti, mutta puoleen väliin asti.
Uusi on aktiivihiilinen, saas nähdä miten ilma kulkee läpi ja puskeeko pakokaasut sun muut käryt niin pahasti sisään kuin aiemmin.
Patse wrote:Mitäs AjH epoksi maksaa neliölle tossa projektissa?
Ei oo tietoo

(en oo maksaja) mutta semmonen tunne ettei ihan halvinta sotkua ole.
Huomenna pitäiskin tulla se varsinainen lattiamassa paikalleen, tänään tekivät "jalkalistat" seinille. 84m mittaili lasermittarilla sienien pituudeksi, on siinä lastalla kaavittu kun noita on on tehty.
kazoo wrote:Miten tuon Passatin vakio ET45 kanssa,
BBS:n RS:t olis tarjolla 16" koossa, mutta niiden ET on 24 ja ero on jo melkoinen. Saksan ebayssa myös tulee vähän väliä 18" vanteita, joissa leveydet edessä 8.5" ja takana 9.5" ja ET 34. Miten nämä saa pyörimään vai saako ollenkaan Passat 3B?
3BG menis ainakin toi et24 7" leveellä vanteella, mutta on kyllä jo aika huulilla, 3B on kait kapeammat etuloksut niin ahdasta taitaa olla jo. Ota nykysen vanteen mitat ylös ja tilat kaareen ja sisäloksuun päin, ja sit nettilaskurilla katot että miten renkaan sijainti muuttuu noilla vannesuunnitelmien arvoilla. Loppusissaan helpoin tapa selvitellä mahtuuko vaihtoehdot.