Page 3 of 11

Posted: 21.4.2006 21:57
by Mika Viinikka
Minä olen käyttänyt alusta sarjojen kanssa nokian team F40:stä. Hoituu asennus siinä samalla ja homma on toiminut hyvin

Posted: 21.4.2006 23:44
by onlyvw
elikkä ku on korkeus-säädettävä alusta, niin pitäs laskee maavara lain sallimaan 80mm ja käydä muutoskatsastuksessa, niin sitten vois vapaasti säädellä ilman muutoskatsastusta sopivaksi vai?

Posted: 22.4.2006 6:55
by jyrki
Näinhän se kannattais tehä jos haluu lakia noudattaa kirjaimellisesti :wink:

Posted: 22.4.2006 17:22
by Vesa-Matti Luoma
Nyt on jouset ja iskarit vaihdettu. Ekaan meni se 2,5 tuntia ja loppuihin vain joku 2.
http://koti.welho.com/vluoma2/Passat%20 ... index.html
Edestä tipahti n. 44 mm ja takaa 22 mm. Mut vanhat takaiskarit oli ainakin ihan loppu. Maavara n.85 mm pohjapanssarin matalimmasta kohdasta.
Sarjahan on G&M -50 mm. Tyytyväinen olen ainakin nyt tulokseen, kiihdytyksestä jäi pois typerä keuliminen ja jarrutuksista niiaus.

Posted: 29.4.2006 20:22
by Ari-Matti Aho
Paljonko Mikulla on nyt madallusta?

Posted: 29.4.2006 20:33
by MIKU
33 ja takana 34 senttiä keskiöstä kaareen. Laitoin teippiä akseliin ja ei osu vetari vakajaan vieläkään vaikka ajan ISOIHIN monttuihin. IHME! KW:ssä enää 15mm kierrettä alaspäin. Niin ja en oo vielä laittanu säädettävät koiranluut.

Posted: 30.4.2006 12:22
by naukkis
Lieköhän -20mm madallusjousia 1.6 IV variantiin kellään valmistajalla tarjolla? MItenkähän tuo tehtaan sport...taitaa olla hintava, jos edes saa tiskiltä?

Tuo ois lähinnä kosmeettinen wannabe-madallus mökkiteitä kunnioittaen :) Mutta riitäs miulle hyvin

Posted: 30.4.2006 12:25
by Ari-Matti Aho
Laitat Eibachin -30mm niin ei tule liian matala mutta parempi ajettava.

Posted: 1.5.2006 13:45
by jyrki
Mites paljon on porukalla pudotettu autoo??? ..Ja tuo mitta lokarin kaaresta vanteen keskelle kiinnostais??? Itellä on joka kulmalta 33.5cm

Posted: 1.5.2006 14:20
by MIKU
Eessä 33 ja takana 34 senttiä! Vakio koiranluut eikä osu vetariin. Maavaraa matalimmasta kohdasta noin 8cm.

Posted: 1.5.2006 18:11
by Puuhis
^ ilmeisesti 1.6 ohuemmat vetarit, tdissä ~34cm mulla ja kyllä vaan kovin raapii vetariin jälkiä

Posted: 1.5.2006 20:13
by Arska
Joka kulmas 32.5 senttiä... :wink:

Posted: 1.5.2006 20:35
by Tero L
ilmeisesti 1.6 ohuemmat vetarit, tdissä ~34cm mulla ja kyllä vaan kovin raapii vetariin jälkiä
Paljonkos on pudotettu?

Posted: 2.5.2006 8:27
by Puuhis
Ei hajuakaan paljon laskettu, mutta lisää tuota on tarkoitus pudottaa. Kunhan nuo kesägummit sais alle tässä (toivottavasti) lähipäivinä, niin näkee onko tarvetta tilata uutta vakaajaa notta tuo lisätontitus onnistuu.

Posted: 2.5.2006 13:11
by Vesa-Matti Luoma
Keskeltä kaareen ~35 cm edessä ja takana, -50mm sarjalla. Enkä ainakaan vielä ole nähnyt osumia missään. Tosin renkaat ovat vielä vakiot.

Posted: 3.5.2006 0:09
by JMK
Rekisteriotteeseen tuli viimeksi tallaiset mitat. Navan keskeltä lokarin ylimpään kohtaan edessä 315mm takana 335mm. Itelle ainakin riittävän matala.

Posted: 3.5.2006 8:56
by Jari P
JMK: Mikä alusta sulla on?

Posted: 3.5.2006 10:15
by JMK
Muistaakseni KW:n säädettävä. Edellinen omistaja oli laittanut ja madaltanut sen nuihin mittoihin.

Posted: 3.5.2006 10:22
by colour concept
Mitat meikäläisen kulkupelissä on 31.5cm edessä ja takana

Posted: 3.5.2006 20:35
by jyrki
JMK mistä ostit tuo auton??? Jos kuopiosta niin sitte siinä on fk:n säädettävä

Posted: 3.5.2006 21:08
by JMK
Juu, kuopion autohan se. Tiedät varmaan kenen entinen ja mitä siihen on laitettu. 8)

Posted: 3.5.2006 21:23
by jyrki
Juu :lol:

Posted: 4.5.2006 10:48
by jmr
JMK: ai, tuttu auto, kokeilinkin sitä joskus kun edellinen omistaja antoi luvan koeajaa.

Posted: 4.5.2006 10:52
by Jari P
JMK: Ei sulla ois kuvia tuosta sun autosta?

Posted: 4.5.2006 10:56
by jmr
Jarppa: tuolla on yksi komea kuva: http://www.autowiki.fi/index.php/Volksw ... i_Facelift , jonka kuvaaja on tuonne autowikin käyttöön luovuttanut.

Posted: 4.5.2006 14:04
by Jari P
On kyllä nätti. Madallusta just sopivasti.

Posted: 4.5.2006 18:34
by Tero Paalanen
Golperos joka kulmalla 29,5cm.
Ainakin toistaiseksi.

Posted: 10.5.2006 21:15
by Japoff
Just Konttorilla mittas edestä ja takaa 34 cm.
Jousina Apex -45 mm (Kiitos Amideukselle :wink: )

Renkaina 225-45-17, eikä raavi lokareihin eikä vetareihin 8)

Posted: 10.5.2006 21:36
by Ari-Matti Aho
Sen verran taisi mullekin laittaa noilla jousilla...

Posted: 12.5.2006 7:00
by DJisotela
:D :D Nyt on golffi tontissa, ens viikolla sitten vannetta miettimään.. Ja Jyrkille kiitoksia!

Posted: 12.5.2006 8:29
by jyti
DJisotela wrote::D :D Nyt on golffi tontissa, ens viikolla sitten vannetta miettimään.. Ja Jyrkille kiitoksia!
pistä muutama kuva mulle jyti(ÄT)saunalahti.fi

Posted: 12.5.2006 9:34
by jmr
Kannattaa kirjoittaa sähköpostiosoitteet muodossa tunnus(ät)saunalahti.fi muualla kuin tuolla member-alueella kun täällä käy kaikenlaisia spam-peikkoja keräämässä osoitteita. Ihan vaan vinkiksi.

Posted: 23.5.2006 11:29
by Pasi
Kävin kanssa juuri muutosleimalla alustan kanssa. Alla Weitec -30mm ja mitat olivat edessä ja takana 360mm. Alla 16" Route 66.

Posted: 23.5.2006 14:35
by Ilu
paljo makso katastus

Posted: 23.5.2006 14:57
by Pasi
Paljon... 65€.

Posted: 23.5.2006 15:19
by Ari-Matti Aho
Aijai, olisit käynyt K1:llä niin oisit selvinnyt 38 eurolla...

Posted: 23.5.2006 15:25
by Pasi
Niinpä... :(

Posted: 24.5.2006 8:28
by Vesa-Matti Luoma
Onko toi 38 muutoskatsastus vai muutos+määräaikaiskatsastus? Itellä makso määräaikais 65 ja muutos 40, muutoksessa katottiin alusta sekä passatin muutos henkilöautoksi kaksikäyttöajoneuvosta.

Posted: 24.5.2006 10:18
by colour concept
Vezques wrote:Onko toi 38 muutoskatsastus vai muutos+määräaikaiskatsastus? Itellä makso määräaikais 65 ja muutos 40, muutoksessa katottiin alusta sekä passatin muutos henkilöautoksi kaksikäyttöajoneuvosta.

Tarkottaa pelkkää muutoskatsastuksen hintaa toi 38€.

Tai sit on pikkusen noi katsastuksen hinnat laskeneet :lol:

Posted: 24.5.2006 11:13
by Ari-Matti Aho
Pelkkä muutos (alusta, renkaat, lisäistuin)

Posted: 2.6.2006 16:50
by MIKU
32,5 cm joka nurkassa! Kw variante 1 ja säätövara loppu takana, edessä kierrettä 10 mm alaspäin.

Posted: 3.6.2006 8:35
by pete78
fk:n high tec alusta menossa tänään alle.. 30/40 saa minulle riittää.. Samalla täytyy vaihtaa vänkärin puolen vetarin suojakumi!

Posted: 3.6.2006 20:54
by Joona
Kellään kokemusta Eibach Pro-kit+vakioiskarit? Kannattaako tuohon ottaa jotkut toiset iskarit vai pärjääkö niilllä vakioilla mitenkään?

Posted: 4.6.2006 15:12
by Ilu
mul on kyseiset jouset ja vakio iskarit.Et kyl niillä pärjäilee

Posted: 6.6.2006 21:30
by onlyvw
no nyt pitäis pasuuna nostaa katsastus kuntoon ja alustana on eibach-pro-street-s.
etupään säädöt toimi ku uutena, mutta saako takapäätä nostettua muuten ku ottamalla säätölautasen irti ja ruuvaamalla irrallaan, ku se säätölautanen on tuossa siellä jousen alla ja jousi meinaa pyöriä mukana?

kierteet ei ole jumissa, mutta tuo itse jousi meinaa pyöriä mukana ku säätää, niin ja 3b:ssä on iskari ja jousi erikseen takana.

Posted: 12.8.2006 20:58
by Joona
Löytyykö keltään FK Hightec -alustasarjaa, madallus 40 mm?

Hintaa olisi Completoksen mukaan 349 €, ei kai mikään paha hinta?

Mielipiteitä siitä tai muutenkin FK tuotteista, uskaltaako ostaa vai tuleeko pelkkää paskaa? :)

Posted: 12.8.2006 21:13
by ahto
kaverilla oli joku FK:n -40 madaltava, maksoi about saman verran ku tuo, edestä putos ehkä 1 ja takaa 2. PASKAA PAKETISSA imo.
Pari satkua enemmän ni saa FK:n säädettävän ja niillä rupeaa jo jotain tekemäänki... kai

Posted: 12.8.2006 23:08
by Joona
Jahaa, sitä vähän ajattelinkin... Mikä muu sarja olis sitten pikkasen laadukkaampi? Mielellään ehkä joku jossa on kiinteä madallus (30-40 mm).

Vai kannattaako jo sitten alkaa harkitsemaan säädettävää sarjaa?

Posted: 13.8.2006 1:26
by ahto
eibachia ne kehuu, tiedä sitten...

Posted: 13.8.2006 9:39
by jyrki
fk highsport korkeusäädettävä on kyl 1.5 vuoden kokemuksella toiminu tosi hyvin. saksasta saa kyllä aika kohtuullisella hinnalla.