Passatissa alkoi mittariston ovivalo palamaan jatkuvasti. On se temppuillut pitkin syksyä vaan nyt palaa koko ajan ja hälytin tietysti ( tai en tiedä onko se tietysti) huutelee ajoittan itsekseen. Mistä niitä ovikytkimiä löytyy kun ei ole ovipilarissa sisään painuvaa nappia kuin ennenvanhaan, (mikään muukaan juuri ole kuin ennenvanhaan)? Onko joku tietty kytkin joka alkaa ensiksi temppuilemaan, vois tietysti olettaa että kuskin ovikytkin.
Onko tuo hälytin alkuperäinen kun ei ole muita kaukosäätimiä kuin tuo omansa? Biili on tuotu joskus Ruåttista muuttoautona ja kässärikin on tiettysillä toisella kotimaisella ja samalla heikommalla sellaisella.
Auto on passat -03 BG Variant.
ovivalo
Ettei ois se iänikuinen sama vaiva... Mukavuusboksi sijaitsee kuskin puolella lattiamaton alla. Jos on vesi päässy sinne kastelemaan niin varmasti hapettanu liittimet. Penkki ihan taakse tai kokonaan pois. Kynnyslista nyppäämällä ylös ja maton reunaa auki. Musta isohko möhkäle paistaa sieltä, se irti ja kurkkaat mitä se on syöny.
Akun alle kannattaa samalla vilkasta että onko syksyn lehdet tukkinu vedenpoistoreiät, vesi nimittäin tulee tsunamina jalkatiloihin jos näin on. Sielä on sellasen kumitulpat niin ne kannattaa poistaa ihan kokonaan.
Myös nokkapellin avausvaijeria pitkin tulee vesi tupaan, juuri kuskin jalkatilaan.
Akun alle kannattaa samalla vilkasta että onko syksyn lehdet tukkinu vedenpoistoreiät, vesi nimittäin tulee tsunamina jalkatiloihin jos näin on. Sielä on sellasen kumitulpat niin ne kannattaa poistaa ihan kokonaan.
Myös nokkapellin avausvaijeria pitkin tulee vesi tupaan, juuri kuskin jalkatilaan.
Jos vaan kuskin ovea on käytetty ja oireilu siihen liittyy, niin siellä kahva-lukko-palikassa on ne kytkimet jotka tunnistaa oven auki olemisen ja avaamisen jne. Olikohan se peräti yksi ja sama katkaisija.
Haku löytänee aiheesta asiaa tältäkin foorumilta, on ihan yleinen juttu ettei ne mikrokytkimet kestä ikuisia.
Haku löytänee aiheesta asiaa tältäkin foorumilta, on ihan yleinen juttu ettei ne mikrokytkimet kestä ikuisia.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.