Totesin ensimmäistä kertaa kuvissa / videoissa nähdessäni että uusi Passat 2011 on aika hieno. Omaan silmään edellinen korimalli (3C) ei ollut niin hieno, mutta tästä tykkään.
Tällä viikolla tuli ainakin itselle volkkarin lehtiä postissa joissa oli artikkeli uudesta passatista. Itse en uudesta ulkomuodosta vielä tykkää. Olen kantikkaan muotoilun ystävä mutta kyllä autossa saisi edes lamput olla pyöreät.
Tilasin joskus vuosia sitten itsellenikin ne Volkkarin lehdet (ilmaiseksi) vaikka en ole autoliikkeestä autoja ostanut tai käyttänyt merkkiliikkeessä huollossa, mutta lehdet saa silti tilattua kun pyytää.
Hyvä pointti ulkonäön lisäksi nuo kaikki varusteet mitä siihen saa. Nyt enää odottamaan 5-8 vuotta että on hinnat ovat tippuneet sopivalle tasolle.
Uuden passatin hinta on hyvin sama ku 3C passatinkin. Tais olla oikein 1000€ ero. Seinäjoen käyttikselle saapuu ensimmäinen esittely malli reilu viikon päästä.
Kuvien perusteella ainaki ite tykkään kovasti. Tosi paljon Audin ja Golffin näköä.
Eilen kans kilahti luukusta Volkkari-lehtykäinen. Toi Passatti on muuten siistin näköinen, mutta keulan ilme on liian Golf-mainen. Ite tykkäsin enemmän 3C keulan muotoilusta kuin tästä uudesta. Tai voi kait siihenkin tottua ajan kanssa.
Pia wrote:Uuden passatin hinta on hyvin sama ku 3C passatinkin.
Jos tartuit kommenttiini hinnasta, niin ei hinnassa varmaan mitään vikaa olekaan, ainoa vaan että 2011-mallit on vielä 5 vuotta liian uusia että olisin sellaiseen (vielä) vaihtamassa.
Mä en tykää yhtään tosta VWn yhtenäisestä ulkonäöstä, ei noita kohta erota enää toisistaan ku kaikissa samanlainen keula.. Nyt jo menee Polot ja Golffit sekasi, nyt sit vielä Passatti ja Golffi näyttää samalta.
Aika pitkälti näyttäis koko kori olevan samanlainen ku 3C. Ovet, katon linja, peräluukku paitsi siihen muutet uusien valojen paikat. Eiköhän se oo facelift..