3C koira/tavaraverkko

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
lucifer

3C koira/tavaraverkko

Post by lucifer »

Onko niin ettei 3C Passatissa ole vakiona (2007 Comf.) koira/tavaraverkkoa?
Vai olenko vain niin pässi etten ole sitä löytänyt. Eukon 1996 A4 avantissa on kuitenki ne vakiona, samassa paketissa rullaverhon kanssa.
Olis vaan niin pirun kätevä ku tota muksua kuskaa niin ei tarvii pelätä että äkkijarrussa rattaat lentää niskaan... itestä niin väliä :D

Vai jos jollain on se mielikuva että on vakiona, mutta irrallisena niin sit edellinen omistaja on jättänyt sen samaan paikkaan minne laittoi toisen avaimen...

Avain + "pieni" muoviavain 196€ + ohjelmointi/sopeutus 60€ marmoritiskillä
Pia
VCF Member

Post by Pia »

Ei noissa oo mun mielestä ku se vaakatasoon tuleva verho vakiona. Tai ainakaan ite en oo muuta nähny. Erikseen on sitte se metallinen koirakalteri mikä maksaa sen 300+€.
Uncle Hank Fan Club

VinkuWaunu -06 1.9 TDI Trendline BKC Mikä viheltäen tulee, se vinkuen menee.
jonneilari

Post by jonneilari »

Mulla sama ropleema ja en ole moista mistään löytänyt... on vain käynyt mielessä et voisiko se verkko käydä esim. A4 tahi A6? Niissä se ainaskin on olemassa.
Kale

Post by Kale »

Lisävaruste se tavaraverkko on ja kyllä niitä ihan merkkiliikkeestä saa jälkeenpäinkin. Uuden variantin varusteissakin lisävaruste.

Tavaratilan väliverkko Kiinnitettävissä myös etuistuimien taakse takaselkänojan ollessa käännettynä alas.
Variant 230€

Jos ei tuota ole tehtaalta tilannut niin kuulemma ei olisi niitä kiinityspaikkojakaan katon rajassa? Mulla olis touranin verkko ylimääräisenä kun ei taloon tullutkaan Tourania.
lucifer

Post by lucifer »

Joo ja se on vielä niin kätevä kun voi käyttää molempia yht aikaa, sitä rullaverhoa ja tavaraverkkoa.
Mietin et jos joutus ostaan oem niin oiskos se sit et se tulis erikseen et käytössä olis jompikumoi..?
Siis jos noihin on edes saatavana sitä.
Post Reply