Page 1 of 1
G3 variantti jakopää
Posted: 13.1.2011 20:03
by pete78
Olis tuollainen operaatio edessä nyt vko loppuna niin kysymys kuuluu että onko kenelläkään printattavaa ohjetta miten ja kuinka tuo jakoremmin vaihto tapahtuu Golffiin??
Kyseessä 1.8 55kw AAM
Kiitoksie jo etukäteen...
Posted: 26.1.2011 13:57
by haisuli
Golfin korjausoppaassa on helpot ja ymmärrettävät ohjeet. Löytyvät varmasti joltakin täältä.
Työnä tuo on aika helppo:
Oikee pyörä ja sisälokari pois ja kulma ilmaan, niin saa vähän tilaa ja valoa paremmin. Pultti kerrallaa osat pois tieltä ja uudet samassa järjestyksessä takaisin.
Hihna pyörissä on valmiit merkit mitkä laittaa kohdilleen. Ja koneen toisella puolella on korkin alla myös merkityt paikat joista oikean asennon saa varmistettua. 2 - 3h homma jos ei mene liikaa kaljanjuonniksi
Posted: 29.3.2011 9:36
by pete78
Sytytysennakosta vielä:
Sitä tässä aloin tiedustelemaan että montako (astetta) pitää säätää ennakkoa sytytykseen näissä aam koneissa?
Pitääkö sieltä ottaa joku letku/johto pois ku lampulla säätää sytkää kohdalleen??
Posted: 29.3.2011 14:26
by leevi
Posted: 8.4.2011 13:14
by pete78
Ja tuossapa lisää infoa autodatalta:
Sytytyksen ajoitus-perusenn.EYKK Moottori/rpm 6astetta +-1 aste/875
Sytytysennakon tarkistus Moottori/rpm ECM-ohjattu
Joutokäynti rpm 750-1000 ei säädettävissä
Ajoitus
Varmista, että kaasuläpän asentotunnistimen joutokäyntikytkin on kytkeytyneenä. Käytä VAG 1551 tai vastaavaa laitetta perusasetusmoodissa 04. Tarkasta sytytyksen ajoitus joutokäyntinopeudella, säädä kiertämällä virranjakajaa