Tuulilasi harmaalla yläreunalla
Tuulilasi harmaalla yläreunalla
Pitäs tuulilasi käydä vaihtamassa. Käykö miten harmaalla yläreunalla oleva mustan auton kanssa? Hinnallisesti muutaman kympin ero pelkän vihreän kanssa.
VW Golf IV Variant 1.9TDI PWD
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Pari viikkoa kerkesi olla tuulilasi ehjänä. Jäätävän pieni kivi aiheutti hetkessä 20cm yhteen suuntaan ja 10cm toiseen suuntaan halkeaman.
Onko mitään mahkuja että lasissa on valmiiksi ollut jotain pielessä tai asennuksessa tullut joku moka?
Tuulilasilla mitään takuuta tällaisissa tapauksissa?
Onko mitään mahkuja että lasissa on valmiiksi ollut jotain pielessä tai asennuksessa tullut joku moka?
Tuulilasilla mitään takuuta tällaisissa tapauksissa?
VW Golf IV Variant 1.9TDI PWD
Mulla halkes viimeksi lasi kun ajoin lasinvaihdosta kotiin ja ajoin auton talliin. Tallin ovella oli pieni kynnys ja sen yli piti ajaa rengas kerrallaan. Toinen etupyörä oli kynnyksen päällä ja toinen ei, lasi halkesi keskeltä leveyssuunnassa. En valittanut. Meneehän noita laseja aika usein muutenkin. Nytkin on 3 halkeamaa ja ajattelin käydä vaihdattamassa jahka hiekoitushiekat saadaan lakaistua pois.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Sulla onkin se kekkulilasivakuutus... bastard... itse tykkään elää reunalla. Lasi halki jo kolmatta vuotta ja katsastuksessa ei ole sanottu mitään.DJDH wrote:Mulla halkes viimeksi lasi kun ajoin lasinvaihdosta kotiin ja ajoin auton talliin. Tallin ovella oli pieni kynnys ja sen yli piti ajaa rengas kerrallaan. Toinen etupyörä oli kynnyksen päällä ja toinen ei, lasi halkesi keskeltä leveyssuunnassa. En valittanut. Meneehän noita laseja aika usein muutenkin. Nytkin on 3 halkeamaa ja ajattelin käydä vaihdattamassa jahka hiekoitushiekat saadaan lakaistua pois.
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg