
Moottori:
-2.5TDi AKN -lohko.
-BDG hieman siistityt/portatut ja peruskunnostetut kannet.
-AKE-männät, jotka nyt sattui olemaan samat ku AKN vakiot, eli isommalla ylärenkaalla.
-Suuttimet CPC +66%
-Garrett GTX3063R
-CE 550x230x65 kühler, 60mm ahtoputket
-3bar mappi
-pakosarjat (B&t)
Muu auto:
-SRE-asetelma ja kytkin
-BC-racing säädettävä alusta
-312mm jarrupäivitys power disc + ceramic pads
-dubsonic putkisto 3"
-034 vaihdelaatikon tukikumit
-034 moottoritukikumit (osottautui roskaksi)
Tulossa:
-imusarjat
-NOS
-4bar map
-ulkoista isompaa siirtopumppua
-mahdollisesti evo2 moottori ylikokoon 78.3 -> 81. 2.0tdi männillä, jos vaan järkevästi. ^___^
(muuttuu tilavuus ~2.7litraiseksi) (ehkä ei ikinä)
-alustan puslien yms. vaihto
-isompaa jarrua myös taakse
-ulkonäon kohennusta.

Autosta penkitetty 330hp ja 650nm, jotka ei toteutunut samaan vetoon. Voimakkaammalla softalla, ei onnistuttu saaman missään penkissä onnistuneita vetoja, joko lämpöjen tai sidontavaikeuksen kautta.
Varttimailille parhaat lukemat saatu 14.1sek ja paras loppunopeus ollut 171.2km/h.
Seisovalle mailille paras tulos 240,9km/h.
Täältä lisempää: http://www.turbodiesel.fi/forum/viewtopic.php?f=19&t=8" onclick="window.open(this.href);return false;