Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Veripikposs
Posts: 18 Joined: 5.1.2006 21:13
Location: Hamina
Post
by Veripikposs » 3.9.2011 9:28
Tervehdys foorumilaisille.
Uskollisen kulkimen, T4 -03 ajettu alle 600 tkm, vuotaa öljyä öljypohjan jakopään puoleisesta päästä. Ajattelin, että on pikku homma uusia tiiviste mutta kuinkas kävikään! En saanut ö-pohjaa irti! Kaikki pultit sain kyllä pois mutta vaihteiston puoleinen reuna ei irronnut. Kysymys siis kuuluu, että miten se oikein irtoaa?
herramme eldridge sen visioiden(anagrammi)
VW Passat Variant V6 4Motion '03
as
Posts: 543 Joined: 30.5.2009 12:32
Post
by as » 3.9.2011 11:36
Olisit laittanut koneesta edes kuvan kun noita koneita on monta;))
Veripikposs
Posts: 18 Joined: 5.1.2006 21:13
Location: Hamina
Post
by Veripikposs » 3.9.2011 14:14
Niin, tosiaan... Moottori on siis 75 Kw ACV.
herramme eldridge sen visioiden(anagrammi)
VW Passat Variant V6 4Motion '03
as
Posts: 543 Joined: 30.5.2009 12:32
Post
by as » 3.9.2011 19:15
"Kaikki pultit sain kyllä pois mutta vaihteiston puoleinen reuna ei irronnut. Kysymys siis kuuluu, että miten se oikein irtoaa?"
Hankalassa paikassa ne pultit, saitko kaikki, käännä vauhtipyörää, onnistuisiko siten, 2.4d olen purkanut ei ihan sama pohja?
Veripikposs
Posts: 18 Joined: 5.1.2006 21:13
Location: Hamina
Post
by Veripikposs » 3.9.2011 19:56
Kaikki pultit sain kyllä irti mutta en yrittänyt kääntää vauhtipyörää. Ehkäpä koitan sitä seuraavaksi?? Jos ei ole varmempaa tietoa.
herramme eldridge sen visioiden(anagrammi)
VW Passat Variant V6 4Motion '03
as
Posts: 543 Joined: 30.5.2009 12:32
Post
by as » 3.9.2011 20:39
Jollain samoja lähtemisvaivoja 2.5tdi kanssa, ja sai irti pohjan.
Veripikposs
Posts: 18 Joined: 5.1.2006 21:13
Location: Hamina
Post
by Veripikposs » 5.9.2011 19:39
Lähtihän se. Vauhtipyörän "takana" olikin vielä kaksi ruuvia piilossa. Ne eivät näkyneet, ennenkuin v-pyörä oli oikeassa asennossa.
herramme eldridge sen visioiden(anagrammi)
VW Passat Variant V6 4Motion '03