Uusi tuttavuus tuo Passat... Vaihdoin jarrupalat ja kas, jäi BREAK FAULT palamaan ja lisäksi STOP. Mistähän tämä johtuupi? Kyse siis ei ole palojen ilmaisimesta sillä ne ovat jo muutenkin oikosuljettu pois häiriköimästä
Ulkomaisissa foorumeissa tuosta viasta on paljon tekstiä mm jarrunestesäiliön nestepinnan anturin vikaantumisesta. Eli kun ilmailin takapään jarruja niin pinta tietysti laski mutta lisäsin nestettä. Oliskos anturi jäänyt jumittamanaan lo level kohtaan?
Sitä jarrunesteen tasoanturia ite ensimmäisenä lähtisin tutkimaan. Onko jäänyt pohjaan tms.
Ainakin jos käyttää nesteen lisäyksessä painetoimista laitetta, niin niissä se säiliöön menevä putki on usein niin pitkä että se painaa sen säiliön sisällä olevan osan pohjaan, jolloin se alkaa tuota herjaa tekemään.
En nyt äkkiseltään löytänyt kuvaakaan siitä osasta, mitä tarkoitan.