
"16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty"
Jos lähtis "halvemmasta" päästä noita haarukoimaan niin letkut ja toi N75 valve
tulis ekana mieleen. No mutku ei pirulauta vanha löydä tuota venttiiliä äkkiseltään
konehuoneesta. Kuuklesta kuvia yritin surffata mut ei osu. Jossain kuvassa oli tuo vena
rintapellssä näkösällä ja jossain tuolla nokkaremelin puolella konjetta. Mulla tuossa rintapellissä
on sellanen vähän suurempi mokkula josta lähtee letkuja vissiin kuus. Piileskeleekö tuo mystinen
N75 kenties tuon laatikon syövereissä?
Autohan olis Passat 2006 2.0 tdi dsg..... Mistäs sen koneen tyypin tunnistaa?? Bmp vai Bkp...