Mistähän moinen voisi johtua, kun käynnistyksen jälkeen polkaisee kaasua kierrokset nousee hitaasti, mutta toisella polkaisulla kierrokset nousevat jo normaalisti.
Samoin jos lähden ajamaan käynnistykseen jälkeen ilman tuota kaasun rumppausta, täytyy kaasua pitää jonkun aikaa pohjassa, jotta pirssi alkaa kiihtymään, mutta siltikin tehoja on kateissa.
N75 vaihdettu ja imuvuoto ahtoputkesta korjattu, mutta edelleenkään ei tunnu turbo lähtevän kunnolla kehiin.
Alipainekellom toiminta täytyy vielä tsekata, mutta olisiko jollain tietoa tai kokemusta vastaavasta viasta
Lisäksi vakkarilla ajettaessa nopeusmittarin viisari hypähtää 5km/h ja samalla auto nytkähtää, tosin en tiedä liittyykö nuo toisiinsa vai onko nopeusanturi lisäksi menossa.
Passat AHU -98 aliahtaa?
Re: Passat AHU -98 aliahtaa?
Jonkun polkimen anturivialta kuulostaa noi oireet. Lukee varmaan vikakoodeissa.
Ahussa ei ole alipainekelloa, joten turhaan tutkit sitä. Onko MAF ehjä? Ota logia kanavilta 8, 11 ja 3 niin ihmetellään yhdessä.
Ahussa ei ole alipainekelloa, joten turhaan tutkit sitä. Onko MAF ehjä? Ota logia kanavilta 8, 11 ja 3 niin ihmetellään yhdessä.
-
- Posts: 4
- Joined: 14.12.2005 13:05
- Location: Liminka
Re: Passat AHU -98 aliahtaa?
Aiemmin tuli vikakoodeihin vain imupuolen vuodosta ilmoitus ja tuo ahtoputken vuoto korjattiin, en ole luetuttanut sen jälkeen vikakoodeja ja itsellä ei ole kaapelia/softaa, pitänee alkaa hommaamaan.
Tarkoitin tuolla alipainekellolla turbon alla olevaa mötikkää/kelloa jolle N75:lta tulee letku, onko tuon nimi nyt sitten VNT-kello vai mikä, mutta käsittääkseni siitä lähtevän tangon pitäisi liikkua jossain tilanteessa?
Tarkoitin tuolla alipainekellolla turbon alla olevaa mötikkää/kelloa jolle N75:lta tulee letku, onko tuon nimi nyt sitten VNT-kello vai mikä, mutta käsittääkseni siitä lähtevän tangon pitäisi liikkua jossain tilanteessa?