V-checker keskustelua

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Hilleri

V-checker keskustelua

Post by Hilleri »

Terve,

Itseltäni löytyy V-checker Pro -lukija, jota olen joutunut käyttämään lähinnä vikakoodien kuittaamiseen. Kyseessä tämän näköinen laite:

Image

Laite kytketään auton obd-liittimeen, autoa ei tarvitse käynnistää vaan sytytysvirta riittää. Tämän jälkeen valitaan 1. control modules -> haluttu "module" -> ja voidaan lukea vikakoodeja ja tarvittaessa nollatakin.

Laite on hankittu päälle vuosi sitten, ja nyt näyttääkin siltä että laitteesta on ilmestynyt jo uusia versioita. Teknisestä kuvauksesta päätellen millään v-checker laitteella ei kykene tekemään nk. koodausta (long coding), mutta modulien aktivointia ja disablointia tuolla kuvauksen mukaan pitäisi pystyä tekemään.

Onko foorumilla laitteen aktiivisia käyttäjiä, ja olisiko kenelläkään jakaa kokemuksia mitä olet laitteella saanut tehtyä ja miten? Mikäli laitteella jotain muutakin arvoa on kuin vikakoodien nollaaminen, niin tänne voisi yrittää keräillä infoa. Täältä löysin yhden voittajatarinan, jossa käyttäjä mainitsee onnistuneensa aktivoimaan remotella ikkunoiden avaamisen http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -it-worked
Juhizz

Re: V-checker keskustelua

Post by Juhizz »

Itsellä tämä käytössä http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... o%20Can%22" onclick="window.open(this.href);return false;

Vikakoodit olen tuolla ulos saanut.. Enpä oikein muuta. Vakkaria yritin aktivoida silloin kun sen asensin, mutta en onnistunut toimenpiteessä.

Lamba-arvoja olen sillä nyt katsellut kun aloin tuota 85 bensaa osittain (ehkä myöhemmin kokonaan) käyttämään.

Olishan tuosta kiva saada "enemmän irti" :)
teemu2791

Re: V-checker keskustelua

Post by teemu2791 »

Itsellä samanlainen ku hillerillä eli suomenkielinen. En ole tehnyt muutako lukenut vikakoodeja vag vehkeistä.
Ei toiminut 2008 crafterissa muissa on toiminut mitä olen lukenut.
Omasta 2003 passatista olen lukenut paljon ja on kyllä tienannut itsensä takasin. Ajotietokoneen muutin saksasta englanniksi.
passat 03 1,9tdi 74kw variant trendline
audi tt 02 1,8t quattro 225hv s-line
ex passat 04 1,9tdi 96kw variant 4motion trendline
ex honda hr-v 02 1,6 v-tec
ex passat 00 1,9tdi 85kw variant comford
ex passat 96 1,9tdi 66kw variant
Post Reply