Golf IV polttoainevalo
Golf IV polttoainevalo
Missähän vaiheessa tuo polttoainevalo suunnilleen syttyy noissa vehkeissä? Kolmoskoppasessa ei ollut polttoainevaloa mutta mittarin ekalla puna viivalla oli se noin 7 litraa tankissa. Olen sitä tässä odotellu että millon helähtää palamaan ja montako litraa siellä silloin about on jälellä...
Mahtavaa!
Re: Golf IV bensa polttainevalo
N. 7 litran kohdalla pitäisi syttyä, itsellä ainakin syttyy.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
- Karkulainen
Siinä 7l kohdalla niinkuin jo sanottu, ohjekirjassa muistaakseni luki että nelivetoisissa syttyy kun on vähän yli 8 litraa tavaraa tankissa.
Ford Focus stw -04 1.6
Ex: VW Passat 3BG Variant 1.9TDI AVF -03
Ex: VW Golf IV Variant 1.9TDi AGR -99
Ex: VW Passat 3BG Variant 1.9TDI AVF -03
Ex: VW Golf IV Variant 1.9TDi AGR -99
Okei, hyvä tietää.... Ohjekirja on edellisen omistajan aikana joutunut jonnekkin hukkateille niin ei voi sieltä asiaa tarkistaa itse 

Mahtavaa!
Mulla matkaa tankille on ~80km ku Pasuuna pyytää lisää ruokaa..
litroista ei käryä

Mulla kanssa golffi käskee mennä tankaamaan kun ajomatkaa jäljellä olevalla polttoaineella on 80km tietokoneen mukaan. Yleensä olen ajellu noin 20-30 jäljellä olevan kilometrin paikkeille ja tankannut. Yleensä on mennyt noin 61-63litraa tankkiin. Paljonkohan toi golffin tankki vetää ainetta jos ajaa ihan tyhjäksi?
Kesäpirssi GIV -05 ATD
^ Painatko aina sen "napin" siitä reijän vasemmalta puolelta pohjaa?? mulla saa sen ~66L menemää vaik ajotietokone näyttää viel muutamia kymmeniä kilsoja...
Joo painan nappia tankin sivussa et saa menee sen lähes kympin enemmän. Varmaan on passaissa ja golffissa kyl erikokoinen tankki.
Kesäpirssi GIV -05 ATD
mul on 65L papereiden ja vagipedian mukaa.. eikös se oo joku "paisuntasäiliö" tms. mistä se "nappi" tulee??