Passat 3C etuvalojen pesurit
Mikähän noita etuvalojen pesureita vaivaa ku ei pelaa? Sulake tarkistettu(oli tosin palanut), pylväät otettu manuaalisesti ulos ja rasvailu, vähän nahkeat ne on mutta ei ne sillee jäykiltä tunnu. Mitähän tuolta vielä osais putsailla/tsekkailla?
- Tero Paalanen
- Team Leader
Oliskohan pesurin moottori palanu.
Niitä on kuulemma mennyt jonkin verran.
Emännän Passatissa ihan sama vika.
Hetken toimi ekan sulakkeen vaihdon jälkeen. Nyt polttaa sulakkeen samantien.
Re: Passat 3C etuvalojen pesurit
Osaatko yhtään sanoo mistä se moottori löytyy et vois mittailla/testailla/vaihtaa uuden? Vai jääkö seuraavassa huollossa merkkiliikkeen hommiksi...Tero Paalanen wrote:Oliskohan pesurin moottori palanu.
- Tero Paalanen
- Team Leader
Eiköhän se sieltä lasinpesunestesäiliön kyljestä löydy 
Ei vaa, pitääs tutkia et pääseekö siihen käsiksi sisälokarin irrottamalla vai vaatiiko puskurin irrotuksen.
Merkkiliikkeessä tuo pumppu on varmaan suht. hintava.
Saksasta tais saada Vdo:n pumpun 35-40€ hintaan.

Ei vaa, pitääs tutkia et pääseekö siihen käsiksi sisälokarin irrottamalla vai vaatiiko puskurin irrotuksen.
No nyt ku oon päässy vauhtiin tässä sun vaivaamisessa, niin mistä sivuilta noita merkkiosia saa edullisimmin tilattua? Ja löytyykö jostain toi pesurinmoottorin varaosakoodi?Tero Paalanen wrote:Eiköhän se sieltä lasinpesunestesäiliön kyljestä löydy
- Tero Paalanen
- Team Leader
Emäntä varmaan laittaa sulle osanumeron ja linkit pariin nettikauppaan jahka näkee tän topicin.
Joo tosiaan.
Tuolta itte oon kattellu tuota Febi bilsteinin tekelettä. Tiskillä muistaakseni sanoivat hinnaksi 115€. Febin kohalla on osanumerot 1J0 955 681 ja 3B7 955 681, toi eka on vanhentunut osanumero mutta tolla toisella löytyy pumppuja. Ja tuolta seekpartilta oon ennenki tilannu, oli aika nopee toimitus.
Tuolta itte oon kattellu tuota Febi bilsteinin tekelettä. Tiskillä muistaakseni sanoivat hinnaksi 115€. Febin kohalla on osanumerot 1J0 955 681 ja 3B7 955 681, toi eka on vanhentunut osanumero mutta tolla toisella löytyy pumppuja. Ja tuolta seekpartilta oon ennenki tilannu, oli aika nopee toimitus.