Passat Variant 1.8 20v -98/99 3B

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
kirurgi
Posts: 89
Joined: 21.1.2004 21:53
Location: Espoo
Contact:

Passat Variant 1.8 20v -98/99 3B

Post by kirurgi »

Sellanen tuli mieleen että kun olen aikas amatööri niin
sitä vaan kun mulla on toi 1.8 koneella oleva Passatti
eikä Turboa ollenkaan että onko siihen mitään virityspalikkaa
saatavilla kuten esim. tohon Golfia koskevassa olevassa
viestissä.
Last edited by kirurgi on 3.2.2004 18:16, edited 1 time in total.
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
User avatar
Kupari
Posts: 824
Joined: 18.11.2003 21:32
Location: Vantaa

Post by Kupari »

kirurgi
Posts: 89
Joined: 21.1.2004 21:53
Location: Espoo
Contact:

Post by kirurgi »

oho ei ole paha hintaisia.
Voikohan molemmat laittaa?
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
User avatar
Kupari
Posts: 824
Joined: 18.11.2003 21:32
Location: Vantaa

Post by Kupari »

Ei mitään käsitystä etes siitä mitä nuo on ja mihin ne laitetaan... Kokeilen saada itelle tommosen huippukalliin jutun ja kattoa mikä se on.
User avatar
MarkusK
Posts: 645
Joined: 1.12.2003 20:32
Location: Porvoo

Post by MarkusK »

En oikeen jaksa uskoa, että tommonen toimisi. Ei noita vaparikoneita minkään säätövastuksen kanssa viritellä.
turpo kiisseli

Post by turpo kiisseli »

sama vaikutus taitaa olla, kun otat telkun kaukosäätimen mukaan autoosi lähdet liikkeelle ja painat samalla kaukosta lisää volyymia.
Tämän voit sitten uskotella itsellesi mahtavana tehonlisäyksenä...

... muista sitten säätää volyymit takaisin alas ennenkuin mamma lähtee markettiin, ettei vaan lähde mopo käsistä...

:wink:


Taitaa olla ps...ka puhetta näiden lelujen kanssa. Kyllä sen vaparin tehot nousee, kun ruuvataan nokat ja puristukset kireiksi ja lisää ruokaa koneeseen ts. isompaa kaasaria tai ruiskusta lisää ruokaa ja ilmaa kans...

Helpoin (tosin ei halvin) keino saada paaaallljon lisää tehoa on kansiremppa, mäntien vaihto ja kunnon ahdin esim. joku sopiva kkk:n ahdin. Tosin viranomaiset rinnastavat tämän tempun koneen vaihtoon, joten on muutoskatsastettava ja jotta menisi läpi on jarrut tms. vaihdettava voimansiirrosta puhumattakaan...

Eli ei muutakuin turpo konetta ostamaan ja siihen lastu !!!


BR
TDI
User avatar
Kupari
Posts: 824
Joined: 18.11.2003 21:32
Location: Vantaa

Post by Kupari »

Tai ostaa kerralla kunnon pirssin... (kallista sekin)
User avatar
MarkusK
Posts: 645
Joined: 1.12.2003 20:32
Location: Porvoo

Post by MarkusK »

turpo kiisseli wrote:Helpoin (tosin ei halvin) keino saada paaaallljon lisää tehoa on kansiremppa, mäntien vaihto ja kunnon ahdin esim. joku sopiva kkk:n ahdin. Tosin viranomaiset rinnastavat tämän tempun koneen vaihtoon, joten on muutoskatsastettava ja jotta menisi läpi on jarrut tms. vaihdettava voimansiirrosta puhumattakaan...
Ja kun on noin uudesta autosta kyse, niin lisäksi päästötestit VTT:llä tai jossain muussa vastaavassa laitoksessa.
User avatar
iHuichée!
Posts: 338
Joined: 13.11.2003 19:49
Location: Järvenpää
Contact:

Post by iHuichée! »

kupari kerro sit kun olet (jos olet) saanut sen härpäkkeen (ei käynyt mistään ilmi että mikä lienee) että mikä se on ja toimiko, jos toimi, niin tilaa mulle kolme! (=60hp?) :wink:
Honda Accord Tourer Sport 06´
User avatar
jyrki
Posts: 499
Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki

Post by jyrki »

Mun mielipide on et vapari on vapari ja ahdetut erikseen. vaparin virittely suurten tehon lisäysten kanssa on yhtä tyhjän kanssa. saa vain toivoa ettei virityksen jälkeen tehot ole pudonneet. :?
turpo kiisseli

Post by turpo kiisseli »

totta...

vertaus mopoista... "viritys onnistui ! äänitaso kasvoi 150% ja tehot laski vaan 30%"


...että näin !
Post Reply