Avasinpa tuossa eilen nokkapellin niillä töin, että pistän lisäpitkät FF 1000:set paikoilleen, mutta jäikin tekemättä
Onko vinkkejä miten kytketään. Otanko herätteen releelle sulakkeelta vai lampulle menevästä johdosta vai kenties jostain muualta konehuoneesta? Mistä kannattaa vetää piuhat sisälle lisäpitkien kytkimelle, että saa tarvittaessa pois päältä? Löytyykö läpimenoa pyyhkijöiden alta? Vinkkejä kiitos!
Skoda Superb II 2.0 TDI CR 170 hv man TWD -09
VW Golf Variant 1.6 16v 105 hv man -03
Ite otin ainakin herätteen aikasemmin "varkaalla" auton omien pitkien johdosta. Pelas kyllä hyvin, mutta ny aattelin virran ottaa jostain muualta ku sumarien kanssa oli kosketus ongelmia juuri tuolla kyseisellä varkaalla
Kätevintä se heräte on varmaanki ottaa kuitenki juuri tuolta autojen omilta pitkiltä..
Ja jos sulla on sisätilapistoke, niin vedä siitä samasta rööristä tuon katkaisimen johdot. Näin ainakin itse olen suunnitellut...
kyllä se heräte virta kantsii ottaa siitä lampun johdoista mut kuorii johtoa ja tinaa kiinni .kutistesukka on muös hyvä siihen päälle .ei pätki eikä saa kosteutta noilla eväillä!
Kyllä olen aikaisemmissakin autoissa ottanut herätteen 'varkaalla' pitkien johdosta, mutta ku näyttää niin pirun ahtaalta tässä Akku pois vaan... Foorumilla oli joku aikaisemmin kyselly lämppärin sisähaaran sisälleviennistä, joten nyt on nekin paikat tiedossa. Kyselin sillä vaan, että jos VW:n tehtaalla olisi vedetty jo valmiiksi johdot paikkaan, johon releen voisi tökätä paikolleen - ehkä sitten tulevissa autoissa...
Skoda Superb II 2.0 TDI CR 170 hv man TWD -09
VW Golf Variant 1.6 16v 105 hv man -03