passat 2000
passat 2000
passat 1.9tdi 85kw vm. 2000, tehot hukassa, pidempää matkaa ajaessa häipyy melkein kokonaan,vähän aikaa seistessä palaavat osittain mut turbo ei koskaan täysi niinkuin kuuluisi. kiitos jos jollain vinkkiä.
- Tero Paalanen
- Team Leader
Re: passat 2000
Vikakoodit lukuun sekä mahollisesti ajonaikasta tutkimista vcds:llä.
Muuten menee tyystin arvailuks.
Muuten menee tyystin arvailuks.
näytössä käynnistäessä koodi öl sensor werkstatt,sammuu vähän ajan kuluttua,mikähän sekin on?
Vikakoodit lukuun kanssaharrastajan VCDS-laitteistolla. Voi olla harmiton sensorivika tai sitten katastrofi on jo päässyt tapahtumaan.
Kuljen itse Tre-Hml välillä ja tässä ympäristössä. Löytyy analoginen mittari öljynpaineen mittaukseen kun itsellä oli ongelmia äskettäin.
Samoin VCDS löytyy, privalla saa kiinni jos tarttee täällä seudulla apuja.
Muillekin tiedoksi, öljynpaineanturin kierre on M10x1 ja sen tilalle löytyy hydeliikkeistä nippaa, mistä saa paineet mitattua. Yhteensä mittari+nippa maksoivat Hiflexillä joku 45e, siihen sitten väliletku vielä päälle.
Itse selvisin säikähdyksellä ja anturi oli viallinen, kylmä hiki jo kerkesi virrata kun alkoi öljysihtiä ja muuta miettiä. Ne puhdistetaan kyllä seuraavassa öljynvaihdossa.
Samoin VCDS löytyy, privalla saa kiinni jos tarttee täällä seudulla apuja.
Muillekin tiedoksi, öljynpaineanturin kierre on M10x1 ja sen tilalle löytyy hydeliikkeistä nippaa, mistä saa paineet mitattua. Yhteensä mittari+nippa maksoivat Hiflexillä joku 45e, siihen sitten väliletku vielä päälle.
Itse selvisin säikähdyksellä ja anturi oli viallinen, kylmä hiki jo kerkesi virrata kun alkoi öljysihtiä ja muuta miettiä. Ne puhdistetaan kyllä seuraavassa öljynvaihdossa.
Audi A4 Avant 3.0TDIq tiptronic - 08
VCDS HEX-v2
VCDS HEX-v2