Tuli tuossa hommattua -03 3BG 74kw:n automaatti passatti ja hetihän sen kanssa tuli pienoisia ongelmia.
Pakokaasuvalo alkoi helottamaan mittaristossa, tosin en ole huomannut mitään ongelmaa menopuolessa. Mistähän alkaisin tuota selvittämään, vai kuittautanko vaan pois ja toivon ettei syty uudestaan.
Ilmeisesti apukuslin puoleisen vetarin sisempi nivel on tulossa tiensä päähän. Pitää inhottavaa aaltoilevaa jurrutusta 80-100 km:n vauhdissa. Vaihto ei liene suurikaan operaatio, mutta mistä muualta kuin marmorilta löydän sopivan osan. Kaikki näyttää olevan manuaaleihin.
Vaihdetangossa on joku ihmeellisyys. Kun alkaa P:ltä siirtämään alaspäin, menee normaalisti ärrälle, mutta sen jälkeen tulee tyhjä liike ennenkuin menee seuraavalle vaihteelle. Eli D:lle siirrettäessä joutuu käyttämään kolmosen kautta tai jää vapaalle. Sama on ylöspäin mennessä pakille pitää käyttää P:llä ennenkuin R kytkeytyy.
Vieläköhän tästä saa kulkineen vai pistänkö suoraan paaliin ja siirryn takaisin saappi kantaan? Tosin työmatkoja tulee 900 km/viikko, joten bensa-autolla ei oikein raaskisi matkustella. Kilsoja on takana vajaa 310 000, ja remontteja on tehty, joten kai tuolla vielä lukeman perusteella jonkun tovin ajaisi.
Kiitokset jo etukäteen ja pahoittelut, mikäli laitoin tämän väärään topiikkiin. Mää kun olen tälläinen tyhymä savolainen

Ja klubiinkin olen yrittänyt liittyä, mutta ei ole näköjään viesti kulkeutunut vielä perille.
-Juha