Takapissapoika

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
VR6PASSAT

Takapissapoika

Post by VR6PASSAT »

Sanokaas nyt missä vika. Passatti on ollu nyt pari viikkoo mulla jo, mutta en tiedä vieläkään miks takalasille ei tuu vettä. Moottori kyllä huutaa. Kävin sitten oikein kattomassa takaikkunaa että onko se suutin jäässä tai tukossa, noh... Missä vitussa on se suutin? Mun autossa ei näytä olevan sitä ollenkaan. Voiko olla että oon sen verran tyhmä/sokea etten vaan löydä sitä? :veryangry
VR6PASSAT

Post by VR6PASSAT »

Eikö kellään muka ole pissapoikaa takalasissa?
Pekka H

Post by Pekka H »

Mulla ainakin golffissa se suutin on siinä pyyhkiässä itessään. :lol: Aikani itsekin epäilin että toimineekohan tuo ollenkaan, aika kauan sitä saa huuattaa ennenku sieltä mitään tulee. Eihän nämä tuninkityypit mitään sellasesta tiedä ku kaikilta on takalasinpyyhin poistettu.. :D
VW Golf IV Variant 1.6 '99 AKL
VR6PASSAT

Post by VR6PASSAT »

Jaahas... Täytyypi kattoo.
VR6PASSAT

Post by VR6PASSAT »

Rupee tuntuun jo tosi tyhmältä kysellä tämmöstä asiaa. Voisko se olla niin että vesi tulee sen akselin läpi joka liikuttaa sitä pyyhkijän vartta?
Outi

Post by Outi »

PeMa wrote: Eihän nämä tuninkityypit mitään sellasesta tiedä ku kaikilta on takalasinpyyhin poistettu.. :D
Aika hyvin sanottu :mrgreen:
Pitäs kai omastaki kesällä poistaa.. :wink: (mun mielestä paskanen lasi on parempi, kuin sellainen pyyhkäisty :lol: )
ex-auto kameleonttiVW Golf Variant 1.8 ´94
talosta löytyy vielä VW Passat Variant 1.8T -98
jopo

Post by jopo »

Siinä se pitäs akselin päässä olla se suutin. http://www.auto2.ru/epc/etka/B084/184000.png
VR6 Syncro
Volvo V70R AWD
VR6PASSAT

Post by VR6PASSAT »

Kappas kehveliä minkä on keksiny. Tarvii vaan saada sieltä tuleen jotain viä. Taitaa olla tukossa. Itte suutin onkin lohjennu irti, jonka takia en sitä hoksannu ensin. Paistaa vaan sen akselin pää enkä osannu aavistaa että sieltä vois jotain tulla.
Post Reply