Passatin alustan korotus

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Post Reply
suorja
Posts: 8
Joined: 25.3.2006 12:31
Location: Nastola

Passatin alustan korotus

Post by suorja »

Kesä tulee ja kaikilla on mielessä alustan madallus, mutta onkos kellään tietoa millä korottaisi alustaa n30-40mm?? Tulee ajeltua välillä huonommilla poluilla ja tarttis saada vähän lisää maavaraa ettei aina lähde löpöputket irti kiinnikkeistään. Ja maasturia en osta ;) vaikka sitä joku kuiteskin ehdottaa. Osittain tää projekti liittyy vaunun vetoonkin, ei tippuisi perä niin alas.
Passat Variant 1,9 TDi 81kW Syncro -98 & Golf 1,8 66kW -94
...ei autoa ilman ilmastointia...
onlyvw
Posts: 111
Joined: 11.4.2005 15:49
Location: etelä-pohjanmaa (lehtimäki)

Post by onlyvw »

osta korkeus-säädettävä alusta ja ruuvaa säädöt niin ylös ku menee, saa sitten tarvittaessa myös alemmas....
User avatar
jmr
Posts: 1980
Joined: 26.12.2003 17:29
Location: Lahti
Contact:

Post by jmr »

onlyvw: muuten hyvä, mutta monet noista säädettävistä on yläasennossaankin 35 mm madallettu, vai tietääkö joku alustan jossa näin ei ole?
Audi A6
Ex: VW Golf III Variant 1.9 TDi '97 AHU
onlyvw
Posts: 111
Joined: 11.4.2005 15:49
Location: etelä-pohjanmaa (lehtimäki)

Post by onlyvw »

niinpäs onkin :oops:
User avatar
Micco
VCF Member
Posts: 1561
Joined: 10.5.2005 22:20
Location: Joensuu

Post by Micco »

Kannattaa kysästä ekana merkkiliikkeeltä sitä "huonon tien varustusta" vai millä nimellä se +20mm tjms setti onkin. Jos haluaa 30-40mm korottaa, niin vaikeaksi saattaa mennä. Olikohan Weitecillä muuten korottavia alustoja joihinkin autoihin, vai muistanko aivan väärin :?: Kannattaa selailla valmistajien sivuja ja taulukkoja, jos sattuisi löytymään.
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
suorja
Posts: 8
Joined: 25.3.2006 12:31
Location: Nastola

Post by suorja »

Joo mäkin olen noita madallussarjoja ajatellut josko niitä vois säätää ylemmäs. Yks vaihtoehto mikä vois toimia takana olis tiputtaa tuota apurunkoa missä loota jne kiinni sen tarvittavan mitan ja samoin tehdä jousen yläpäälle. Ainaski päällisin puolin näyttäis suht helpolta hommalta. Etupää ei sit olekaan niin iisi biisi. Enkä tiedä mitä noi katsastussedät siihen sanoisi. Pysyi tolla tavalla vaan kaikki pyörän aurauskulmat kurissa ilman mitään erityiskonsteja.
Passat Variant 1,9 TDi 81kW Syncro -98 & Golf 1,8 66kW -94
...ei autoa ilman ilmastointia...
Post Reply