Muutaman kerran Gölffi on tehnyt niin että puhallin ei pyörikään kun pakkasilla haluaisin lähteä ajelemaan...
Eli pari viimeistä kertaa olen vian saanu päälle näin:
1. Auto piuhan päässä 1-2 tuntia (pakkasta ulkona -15)
2. Autossa sisälämmitin apukuskin jalkatilassa myös joten sekin pyörii sen 1-2 tuntia
3. lämmin auto sisältä lämmityksen jälkeen (tietty)
4. Auto käyntiin ja puhallin ei pyörikään
Toisaalta taas en ole vikaa saanut kun olen auton käynnistänyt kylmänä. Onko niin että lämmin ilma autosta pakenee puhaltimeen jotain kautta ja kun lämmin ilma kohtaa kylmän, muodostuu vettä + että se vesi jäädyttää propellin / jotkut kosketin pinnat niin että homma ei pelitäkään?
Katkaisija toimii kyllä...samoin puhallin silloin kun se vaan toimii...tarkoitan että puhallin ei katko mitenkään. tämä ei oo ihan joka päiväistä joten ei suuri haittaa mutta ikävä kun pitäisi lähteä ajeleen ja puhallin onkin jäässä. alkaa ajo olemaan suhteellisen viileetä niillä pakkasilla muutaman kilsan jälkeen

onko konstia millä tuon puhaltimen toimimattomuuden välttää jos kyse on esim tuosta mainitsemastani jäätymisestä?
Muilla samoja efektejä?