
Golf III erikoinen vika
Golf III erikoinen vika
Joo eli oli kaunis kesäaamu ku töihin ajelin ja auto pelas. Sitten piti lähteä kotiopäin ni eipä volkkari halunnutkaan..vartin starttaamisen jälkeen kuitenkin päästiin liikkeelle ja auto pelasi hyvin. Aamulla lähti ihan ok käyntiin mut iltapäivällä kuumasta auringon paisteesta ei ees luvannu...no kipuna oli hukassa mutta bensaa tuli. Selvä homma ei kun ostamaan sitä moottorin sähkölaatikkoo. makso jonku kympin mut vika ei korjaantunut, no auto jäi siihen ja aamulla koittamaan että josko nyt lähtis , ja niin teki..no siitä sit soitto tutulle sähkärille ja auto sinne. vaihtoon meni puola , jakaja ,ja joku sytytystä ohjaava rele. nyt sitten pelaa..osittain, tais sähkäri laittaa jtain outoja osia ku rajottaja tulee nyt vastaan jo hiukan yli 5000rpm ja kyseessä on kuitenkin bensakone
no tarttee kattoo mitä sähkäri keksii ku sille jaksan soitella.....

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus:)
Re: Golf III erikoinen vika :)
Yhdistävä tekijä kuuma auringon paiste? Kyllä melko erikoista että se tekisi tuota jos ei sitten kuuma moottori tee samaa oirettatimperi wrote:Joo eli oli kaunis kesäaamu ku töihin ajelin ja auto pelas. Sitten piti lähteä kotiopäin ni eipä volkkari halunnutkaan..vartin starttaamisen jälkeen kuitenkin päästiin liikkeelle ja auto pelasi hyvin. Aamulla lähti ihan ok käyntiin mut iltapäivällä kuumasta auringon paisteesta ei ees luvannu...no kipuna oli hukassa mutta bensaa tuli. Selvä homma ei kun ostamaan sitä moottorin sähkölaatikkoo. makso jonku kympin mut vika ei korjaantunut, no auto jäi siihen ja aamulla koittamaan että josko nyt lähtis , ja niin teki..no siitä sit soitto tutulle sähkärille ja auto sinne. vaihtoon meni puola , jakaja ,ja joku sytytystä ohjaava rele. nyt sitten pelaa..osittain, tais sähkäri laittaa jtain outoja osia ku rajottaja tulee nyt vastaan jo hiukan yli 5000rpm ja kyseessä on kuitenkin bensakoneno tarttee kattoo mitä sähkäri keksii ku sille jaksan soitella.....

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Mikäs kone tuossa nyt on?
Joku vaan on väittänyt ainakin 2.0 ADY-koneesta, että jos HALL-anturi on paskana niin ei pelaa kierroksilla. "Rajoittuu" justiin tuohon 5tonnin tietämille. Tuossahan on siis jo nokka-akselin asentoanturin (HALL-anturi) lisäksi kampiakselin asentoanturi. Muutenhan se ei edes kävisi jos hall on sökö. Se vaan, että se anturi on sielä jakajassa, joka on sulle jo vissiin vaihdettu. Oliskohan jääny johti irti/löyhälle tai jotain?
Joku vaan on väittänyt ainakin 2.0 ADY-koneesta, että jos HALL-anturi on paskana niin ei pelaa kierroksilla. "Rajoittuu" justiin tuohon 5tonnin tietämille. Tuossahan on siis jo nokka-akselin asentoanturin (HALL-anturi) lisäksi kampiakselin asentoanturi. Muutenhan se ei edes kävisi jos hall on sökö. Se vaan, että se anturi on sielä jakajassa, joka on sulle jo vissiin vaihdettu. Oliskohan jääny johti irti/löyhälle tai jotain?
VW Golf Variant 1.8 (AAM) -96
M-B C180A -93
M-B C180A -93
Äitin auto teki samaa hommaa lämpiminä kesäpäivinä, lämpimällä koneella. Kipinä ei ollut siinä hukassa. Lähti käyntiin armottoman hankaamisen jälkeen. Siitä oli menny ykspisteruiskun ja imusarjan välinen paksu tiiviste.
VR6 Syncro
Volvo V70R AWD
Volvo V70R AWD
ja taas...
nyt ois taas vikaa, ( IHME! ) nyt luultavammin ajonestossa tmv. auto sammuilee täysin sattuman varaisesti, ja n.10s odottelu auttaa aina, onkohan ajonesto mahdollista ohittaa kotikonstein?
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus:)
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
-
- Posts: 283
- Joined: 30.5.2007 19:42
- Location: Salo
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
-
- Posts: 283
- Joined: 30.5.2007 19:42
- Location: Salo