RS6
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Ei lepää kauaa, kun on jo hävinny taivaanrantaan.. 

Peugeot 406 2.1 SVDT -96- [Suzuki GSX 650 F -08-]
http://koyhatratarit.kuvat.fi/
http://koyhatratarit.kuvat.fi/
- Pasi Häkli
Uskomattoman nätin ovat saaneet tuosta!
Ja kun ei mulla koskaan moiseen oo varaa niin dissataan vähän
-
Mutta pettymys on kyllä toi miten paljon ovat myös leiponeet malmia lisää tuohon koppaan. 350kg enemmän massaa edelliseen koppaan verrattuna tuntuu tosi hurjalle ainakin minusta ja sen myötä tuo suorituskyky ainakin omasta mielestäni on vaisu tuohon hevosvoima määrään nähden
. Luulisi että tuossa hintaluokassa olisi voinut käyttää enemmän noita kepeämpiä metalleja jottei tuo paino karkaisi kolmannelle tonnille.
Ja kun ei mulla koskaan moiseen oo varaa niin dissataan vähän

Mutta pettymys on kyllä toi miten paljon ovat myös leiponeet malmia lisää tuohon koppaan. 350kg enemmän massaa edelliseen koppaan verrattuna tuntuu tosi hurjalle ainakin minusta ja sen myötä tuo suorituskyky ainakin omasta mielestäni on vaisu tuohon hevosvoima määrään nähden

Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
- Pasi Häkli
No en tuosta uudesta tiedä, mutta C5 RS6 on ainakin aika pliisu livenä.Pasi Häkli wrote:^^ Voi olla, että mieli muuttuu kun näkee tuon livenä
Kyllä on taas tehot laitettu ihan väärään paikkaan. Joo, onhan niissä Scanioissakin hevosvoimia, mutta ei ne minnekään kulje. Kutosaudilla ei voi kuljettaa edes kuutiokaupalla soraa

Kyllä mä tuon uuden RS6:n hinnalla ostaisin mielummin vaikka Corvette Z06:n. Enemmän suorituskykyä ja huvia , jonka lisäksi taskunpohjalle jäisi vielä useita touhutonneja RiSaan verrattuna*. Mutta tietenkin, jos pitää saada se saksanpaimenkoira sinkoutumaan takaluukkua vasten mahdollisimman nopeasti niin eihän se Chevyllä onnistu.
Summa summarum, en jaksa ymmärtää tuon auton funktiota. Samalla hinnalla, kulutuksella ja ylläpitokuluilla saa nopeampia, ketterämpiä ja hauskempiakin autoja. Samalla kuljetuskapasiteetilla ja käytettävyydellä olevia autoja taas saa paljon edullisempinakin vaihtoehtoina, vaikka sillä 2.0TDI:llä

*) Hintavertailu perustuu oletukseen että RS6 ei tule olemaan ainakaan R8:a edullisempi, joka sekin on Z06:een verraten 40 000€ kalliimpi. Suorituskyky tosin puhuu tässäkin Corveten puolesta 0-100km/h kiihtyvyys on 3,7sek vs. 4,4sek.
Golf GT Variant -94 2E
- Pasi Häkli
Devo nyt mollasi jo RS6:sen pohjasakkaan 
Eikös se juuri tuossa autossa ole hieno juttu, että sitä voi ihan oikeasti käyttää käytännöllisesti arkiajossa? Sinne voi ne koirat heittää taakse ja 10 kauppakassia, ja tarvittaessa sillä mennään ja lujaa.
Jos jollain on varaa moinen vehje ostaa niin tuskin niitä kiinnostaa mitä se kuluttaa satasella. Jos jollekin ei tuo suorituskyky riitä niin jo on kumma. Tuon kokoluokan auto kun ampasee alle 5 sekunnin nollasta sataan niin kyllä se on jo hatun noston arvonen suoritus. Voi olla, että se corvette olisi hauskempi ajokokemus, mutta käytännöllisyys siitä on kyllä kaukana. Mutta enpä voi sanoa mitään faktoja, kun en ole kummallakaan ajanut. Turha niitä on paperilla olevien numeroiden mukaan vertailla.
Mutta nää nyt on vaan mun mielipiteitä

Eikös se juuri tuossa autossa ole hieno juttu, että sitä voi ihan oikeasti käyttää käytännöllisesti arkiajossa? Sinne voi ne koirat heittää taakse ja 10 kauppakassia, ja tarvittaessa sillä mennään ja lujaa.
Jos jollain on varaa moinen vehje ostaa niin tuskin niitä kiinnostaa mitä se kuluttaa satasella. Jos jollekin ei tuo suorituskyky riitä niin jo on kumma. Tuon kokoluokan auto kun ampasee alle 5 sekunnin nollasta sataan niin kyllä se on jo hatun noston arvonen suoritus. Voi olla, että se corvette olisi hauskempi ajokokemus, mutta käytännöllisyys siitä on kyllä kaukana. Mutta enpä voi sanoa mitään faktoja, kun en ole kummallakaan ajanut. Turha niitä on paperilla olevien numeroiden mukaan vertailla.
Mutta nää nyt on vaan mun mielipiteitä

Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
No olet kyllä oikeassa, että tuo on aika hyvä kompromissi suorituskyvyn ja käytännöllisyyden välillä, mutta kyllä silti olen sitä mieltä että mielummin urheiluautot urheiluautoina ja perhefarmarit perhafarmareina
Olen ehkä turhan puristi, mutta tuon saman ilmiön esimerkkejä on mm. Dodge Ram SRT-10, ML 63 AMG. Ne on mahdollisesti vielä tyhmempiä kapistuksia 

Golf GT Variant -94 2E
- Sami Jalonen
- Sami Mäkinen
- VCF Member