Olen tässä katsellut kolmoskoppaista farkku golffia, ja silmääni on iskeytynyt tuo GT-malli. Lähinnä ulkoisilta ja sisäisiltä puitteiltaan.
Niissä on vaan tarjonta varsin heikkoa täällä Suomen maalla, sitä kun ei ole ymmärtääkseni Suomeen alkuperäisesti tuotukkaan, vaan kaikki ovat tavalla tai toisella maahan uitettu..

Mutta, mutta.. ..itse asiani on, että miten tuo GT eroaa perusVariantista, muuten kuin varusteiltaan ja pikku ulkomuodollisilta ehosteiltaan. Eli onko esim. alustan osat samoja, yms, yms.
Tekniikka (Bensa-mallia olen katastellut) niissä on ilmeisesti sama (siis nuo 1,8 ja 2,0). Entä sitten tuo 1,6 litrainen, onko se tuo neloskoppaisesta tuttu 100 hv mylly, vai kuinka.. Olen noita koneiden koodeja yrittänyt tulkita tuolta VAGipediasta, mutta tuon GT(1,6) mallin kone ei ole vielä oikein selvinnyt..
I'm so confused..

Kyselen näitä vain mahdollisia ylläpitokuluja ajatellen, vanhoissa autoissa kun tuppaa näitä vikoja, eikun siis ominaisuuksia olemaan..

Nyt kun olen tälläinen Variantuninglainenkin, niin voisin tuollaisen kulkineen hankintaa harkita, tosin olen sen siirtänyt jo tuonne hamaan kevääseen. Niin, ja kyllähän siinä jo sitten ilmastointikin tarvitsee olla.
No mutta, ettei mene enempää ostoilmoitukseski, niin kertokaa minulle nyt kokemuksianne sun muita tarinoitanne..
Vi ses..