Kysyin vain varmistaakseni turvallisen paikan kiinnitykselle, jottei mene ruuvit mihkää johtokasaan pystyyn
Golf Variant +Sisätilanlämppäri
Golf Variant +Sisätilanlämppäri
Eli, mihis ihmiset ovat "pultanneet" sisätilan-lämppärin kiinni Golf Variantissa?
Kysyin vain varmistaakseni turvallisen paikan kiinnitykselle, jottei mene ruuvit mihkää johtokasaan pystyyn
Kysyin vain varmistaakseni turvallisen paikan kiinnitykselle, jottei mene ruuvit mihkää johtokasaan pystyyn
Sama, sopivasti vielä kulmaa jalkaan että saa sen puhalluksen enempi kuskin lasille kuin repsikan kohdalle niin on ainakin kuskilla lasi kirkas jos ei ehdi kunnolla lämmetä ja sulaa kauttaaltaan.Jusu wrote:Mä tein sisätilanlämppärille jalan niin ei tartte autoon mitään reikiä porata
Lenteleehän se rakennelma välillä repsikan jalkotilassa jos tiukempaa kurvia ottaa mutta ei ole isosti haitannut kunhan muistaa nostaa ennen seuraavaa lämmitystä
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Kyllä se kuitenkin tulee kätevämmäksi käyttää jos raaskii ne reiät tehdä siihen keskikonsoliin. Mahtuu matkustajakin pitämään jalkojaan siellä missä kuuluu 
Omassa autossakin kun takapenkki on kokonaan lastenistuimien valloittama niin matkustajien vaihtoehdot on joko etupenkki tai sikaosasto
Omassa autossakin kun takapenkki on kokonaan lastenistuimien valloittama niin matkustajien vaihtoehdot on joko etupenkki tai sikaosasto
Golf GT Variant -94 2E
Devo: ei ainakaan meidän autoissa ole aiheuttanut ollenkaan mutinaa toi lämppärin sijoitus. Teline on niin matala kuin tavan Defa sallii, ja sijoitus ihan penkin etureunassa kiinni. Täytyy varmaan kuva ottaa että joku tajuaakin miten se siellä on 
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Passatissa oli joku 600W/1200W. Ikinä ei tullut käytettyä suurempaa asentoa, pienemmälläkin suli lasit alle parin tunnin. En yhtään tykkää, että auto on liian kuuma sisältä pakkasella, joutuu hanskat ja pipot riisumaan ja autosta noustessa tulee pirun kylmä. Lisäksi lumi sulaa auton päältä jäätyäkseen sitten lukkoihin ja tiivisteisiin.
16A * 230 V = 3680 W
--------------------------
2x lohkolämmitin á 500 W = 1000 W
Edit: lisää tähän 1 kW harakoille
2x sisälämppäri á 840 W = 1680 W
= 3680 W
Eli n. 600 W sisälämppäri molemmilla tai ykkösteholla voi toimiakin.
Edit: oikea tulos 840 + 500 = 1340 W sisälämppäri maksimissaan.
--------------------------
2x lohkolämmitin á 500 W = 1000 W
Edit: lisää tähän 1 kW harakoille
2x sisälämppäri á 840 W = 1680 W
= 3680 W
Eli n. 600 W sisälämppäri molemmilla tai ykkösteholla voi toimiakin.
Edit: oikea tulos 840 + 500 = 1340 W sisälämppäri maksimissaan.
Last edited by jmr on 17.11.2008 10:22, edited 1 time in total.
tais yks kilowatti mennä harakoille tuossa laskutoimituksessajmr wrote:16A * 230 V = 3680 W
--------------------------
2x lohkolämmitin á 500 W = 1000 W
2x sisälämppäri á 840 W = 1680 W
= 3680 W
Eli n. 600 W sisälämppäri molemmilla tai ykkösteholla voi toimiakin.
itselläni on Defan 1200 w lämmitin apparin puoleisessa keskikonsolin seinässä kiinni omalla telineellään. Laite on jo aika vanha ja ei lämmitä aivan uudenveroisesti, mutta -10 asteeseen 2h lämmityksellä on koko farkun lasit sulana. Kovemmalla pakkasella ei sulata enää.
Ja sulakkeet on kestäneet jokapaikassa, mutta usein ei ole näissä julkisissa (taloyhtiöiden) tolpissa ollut useampaa autoa yhtäaikaa lämpiämässä. Jos on automaattisulakkeet, kuten suurimmassa osassa on? niin niitähän on helppo käännellä ja voi testata kaverin kanssa, että kestääkö ne yhtäaikaa. Ja jos käy 'normaalista' poikkeavaan aikaan töissä niin silloinhan noita voi käyttää ihan huoletta.
Golf III, variant, 1.8 (55kW, AAM), -99.
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Posts: 2578
- Joined: 18.1.2005 23:45
- Location: Kauhava
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135241062634.gif
kyllähän niissä aina pientä häviötäkin on, että ei se vara venettä kaada ja harakalle tulee muuten vilu
kyllähän niissä aina pientä häviötäkin on, että ei se vara venettä kaada ja harakalle tulee muuten vilu
Golf III, variant, 1.8 (55kW, AAM), -99.
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Passat 3bg, variant, 1.9 (74kW, AVB), -03
Minkäs takia harakoille menevä kilowatti pitäisi tässä kohtaa huomioida, kun puhutaan vaan lämppärien ottotehosta, eikä siitä tehosta millä oikeasti lämmitetään?jmr wrote:16A * 230 V = 3680 W
--------------------------
2x lohkolämmitin á 500 W = 1000 W
Edit: lisää tähän 1 kW harakoille
2x sisälämppäri á 840 W = 1680 W
= 3680 W
Eli n. 600 W sisälämppäri molemmilla tai ykkösteholla voi toimiakin.
Edit: oikea tulos 840 + 500 = 1340 W sisälämppäri maksimissaan.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Ajh: laskin aamulla kiireessä väärin ja haisuli kuittasi. Sen takia.
Last edited by jmr on 18.11.2008 8:08, edited 1 time in total.