Elikkäs ostin uuden kiinteän kovil-koukun sähkösarjoineen merkkiliikkeestä hintaan 123 eukkoa, halpaa kuin saippua. Mutta nyt seuraa varsinainen kyssäri eli onko tuon farkun puskurin kiinnityksissä jotain eksoottista, olisi mukava tietää ennen kuin maalipinnat on ruvella ja työkalut pellolla ?
Koukun mukana tuli kyllä ohjeet mutta puskurin irroituksesta ei tietenkään sanota mitään...
Aikoinaan kun rouvan polo classiciin koukun asensin se oli simppeli homma ja ainakin sähkökytkentöjen osalta asia on vain helpottunut golfin myötä. Vaan tuo polo onkin seatti...
Kertokaa nyt te jotka olette palastelleet autojanne, huomenna tarvis asennella.
Ei kai tuo sen kummempi ole ku Kovilin irrotettavakaan. Suosittelen varaamaan aikaa, että ei jää jälki rumaksi. Kyllä muuten homma sujuu helposti, ja jos puskuriin joutuu tekemään leikkaukset, on siihen omiaan paineilmakäyttöinen" kebableikkuri", eli kuviosaha.
Tulipa tollaseen 3BG nelivetofarkkuun pökästyä männä viikolla koukku johtoineen. Helppo homma, kun ei tarvitse ohjeista poiketen irrottaa niitä takavaloja. Vuosimalli oli -04.