
vetokoukku golf v variant
vetokoukku golf v variant
tuli tuossa tilattua uusi golf v variant 2.0tdi sportline ja varusteita siihen lisätessäni jouduin luopumaan vetokoukusta kun oli niin pirun kallis 750e
myyyjä sanoi että sinäänsä koukku ei ole kallis mutta johtosarja maksaa..onko kukaan laittanut koukkua itse ja jos on niin mihin hintoihin tuli...tosin kakkosautossa on koukku että ei nyt niin välttämätön ole,mutta kuitenkin

- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Kai se johtosarjakin jotain maksaa, mutta veikkaan että suurin kustannus tulee tosissaan työstä. Johdot joutuu viemään eteen asti, kuskin jalkatilaan. Takaluukusta täytyy sivuverhoilut ottaa irti jne. Jos itellä pysyy työkalut käsissä ja uskallusta niin eiköhän tuonkin itse voi laittaa. Ihmisiä siellä autoliikkeissäkin vaan on töissä 

Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
golf plussaan on 285€ örumilla... lähtöhinta tosin ja bosalin kiintee koukku 250€ noista saan jonniverra poiski... jos tarvetta niin voin kysellä tarkemmin... lista ei 5 farkkua viä tunne mut samois hinnois se kummiski on ja soittamalla saa oikeen...
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko toi pelkän koukun vai johtosarjoineen? Eikös noissa CANeissa just se johtoliitäntä ole tyyris? Ja pitikö se vielä VAG-comilla kertoa autolle että ny on koukkuki laitettu persiisiin?
Lisävarustelistalla hinnat taitaa sisältää autoveronkin vai miten se nyt meni? On toi 750 euroo asennettunakin suolanen hinta.
Lisävarustelistalla hinnat taitaa sisältää autoveronkin vai miten se nyt meni? On toi 750 euroo asennettunakin suolanen hinta.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Niiden CAN-väyläjohtojen liittämisessä ei ole sinänsä mitään vaikeeta/kallista. Käytännössähän siinä on vaan kaks johtoo kieputettuna rullalle. Ja jep, gateway(osoite 19) täytyy koodata, eli kertoa autolle että siellä on vetokoukku.. Siinä on muuten pitkä koodaus, eli ei taida onnistua vag-comilla? En tiedä kun en ole paljon vag-comia käyttänyt. Mutta virallisella testerillä se on muutaman sekunnin homma.
Peräkärryn valot toimii ilman koodaustakin, mutta vikamuistiin tulee vikoja jos koodausta ei tehdä.
Meillä ainakin paljon laitetaan koukkuja jälkikäteen, on ilmeisesti kalliimpaa tilata heti tehtaalta, veron tms takia.
Peräkärryn valot toimii ilman koodaustakin, mutta vikamuistiin tulee vikoja jos koodausta ei tehdä.
Meillä ainakin paljon laitetaan koukkuja jälkikäteen, on ilmeisesti kalliimpaa tilata heti tehtaalta, veron tms takia.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
onnistuu vag-comillakin mut ei ihan niin helposti ku esim vakkarin laitto
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse ainakin laitatin koukun suomessa sen takia koska tehdaskoukut on sillä 12-napaisella liittimellä eli tarvis adapterin väliin että sais suomikärrin perään...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Kyllä ne koukut maksavat aika paljon uuteen autoon. Olen tässä käynyt autoa vaihtelemassa ja koukkuja on tarjottu seuraavasti:
Renault Laguna 875,-, toinen liike 810,-
Skoda Oktavia 969,-, toinen liike 750,-
VW Golf Variant 900,-
Kaikissa tapauksissa irroitettava koukku
Renault Laguna 875,-, toinen liike 810,-
Skoda Oktavia 969,-, toinen liike 750,-
VW Golf Variant 900,-
Kaikissa tapauksissa irroitettava koukku
VW Golf 1,6 TDI Variant 77 kW (105 hv) BlueMotion DSG Highline