Eli allekirjoituksen passat kyseessä.
Vänkäsi talvirenkailla vähän ja nyt ku vaihto kesärenkaat, niin vänkää aivan kauheesti. Ja kulmat on säädetty, että ei ilmeisesti vika ole siellä...
Jarru laahaa, jousi poikki? Joku tommonen rakenteellinen juttu mikä ei kulmien säädössä näy tai sitten kulmat on ihan persiillään ton piilevän vian takia.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Noista ohjauskulmista... Itse en niitä kovin säätele, mutta olisi sellanen mielikuva, että passateissa on tehty säätäessä pieni poikkeama ohjearvoista. Sen takia ettei ne puolla ojaanpäin. Liekö sitten sun tapaus sellanen, en tiedä.
kulmista vielä onko kauan sitte säädetty ja rupesko sen jäkeen puoltamaan? jos ne on säädetty saksan ohje arvojen mukaan niin sitten kuuluukin puoltaa ojaan päin. se on sitä jotain saksalaista kolariturvallisuutta muistaakseni. sen takia kulmiin tehty suomes pieni poikkeama niinku pasi h tos jo mainaasi asiasta.
korjatkaa jos oon pahastikki vääräs
Puolsi mun mielestä ennen ja jälkeen sen säädön. Autodatalta se asentaja siel vianorilla katsoi ne arvot.
Eli hyvinki mahdollista, että on joku saksan malli säätö toi.