Dieselboxi

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
vwsalo

Dieselboxi

Post by vwsalo »

Elikkä onko kellään foorumin jäsenillä tämmöstä dieselboxia autossaan (esim http://www.finnautomobile.net/index.php?categoryID=4) tai muuten vaan kokemusta niistä, tuntuvat ainakin olevan huomattavasti halvempia kuin normaali lastuviritys.
Passat Variant 1.9 TDi 74kw -01
ron

Post by ron »

Minulla on tämmönen ollu kokeilussa ASA ECO PD joka löytyy myös finnautomobile nettisivuilta ja on toiminut hyvin.
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Mulla oli omassa autossa joku tehoboksi, mikä tuli moottorin johtosarjan väliin, sisälsi aika paljon elektroniikkaa ettei ollut pelkkä polttoaineen lämpötila-anturin huijausboksi. Mutta auto oli kyllä ihan perseestä ajaa sen kanssa. Johonkin toiseen topicciin siitä aikoinaan kirjottelin. Kaasu pohjassa meni ihan hyvin, mutta tasakaasulla ajaessa kauheeta hyökimistä ja nykimistä.

Mutta jos jotain positiivista hakee tommosista tehobokseista, niin pääsee niistä ainakin helposti eroon :D Ite pistin FFP:lle myyntiin sen mikä mulla oli ja ei kauaa kestänyt kun se oli jo myyty, ja vieläpä hyvään hintaan.

Jos mielipiteitä kaivataan, niin unohda tollaset boksit ja osta oikea softapäivitys. Kokemusta on.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
ron

Post by ron »

Onhan se softapäivitys kaikkein paras ratkasu..eikä ne maksa niin paljon... :D
Tero Häkli

Post by Tero Häkli »

juuei... tuplaat ton poksin hinnan ni saat jo ohjelman ;) privaa jos kiinnostusta
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
vwsalo

Post by vwsalo »

Ja niissäki boxeissa on varmasti yhtä paljon eroja ku on hintojakin. Nii ja vois muutenki nuo virittelyhaaveet siirtää ens vuodelle, taitaa muutenkin tuo tulevan Pasuunan 74kw tuntua tykiltä SDi:n jälkeen.. Laittaa eka ylimääräset rahat vanteisiin ja kalvoihin ja maskiin ja......
Passat Variant 1.9 TDi 74kw -01
Post Reply