Elikkä muutaman kerran tuossa jo oireillut että ei meinaa lähteä käyntiin. nyt ei sitten enää käynnisty ollenkaan...
Naftaa ainakin tulee kun starttaa ( tarkastettu ) mutta vag-comilla ei saa yhetyttä engine valikkoon, esim. ABS valikosta kyllä pystyy lukemaan tietoja mutta kun falitsee engine niin yhteys ei edes muodostu.
Onkos tuossa eculle jossain oma sulake vai onko se nyt sitten vaan sökö??
Mistähän saisi edukkaasti uuden ecun jossa olisi vaikka isompi MAP paikallaan....
Uusi maksaa meinaan 870 eskoa....
golf III variant tdi, ecuko rikki????
golf III variant tdi, ecuko rikki????
VW Golf III GT TDI +81kw, Garrett 1749va, PP502, Evry....
nyt olis tampereen yhdessä purkaamossa tälläisella osanumerolla purkuosa, BOSCH 0281001308/309
mutta itselläni on tuossa BOSCH 0281001651/652
osaakos joku sanoa toimiiko tuo vai mitä eroa noissa boxeissa on?
Vai olisiko vastaava boxi esim 3b 81kw passatissa ?
mutta itselläni on tuossa BOSCH 0281001651/652
osaakos joku sanoa toimiiko tuo vai mitä eroa noissa boxeissa on?
Vai olisiko vastaava boxi esim 3b 81kw passatissa ?
VW Golf III GT TDI +81kw, Garrett 1749va, PP502, Evry....
no niin, sainpa sitten lainaksi 109 releen ja passatin AFN koneisen ecun, noh tuumasin että jos kerran vielä koittais tuolla omalla boxilla ja releellä... Eikös siinä niin käynyt että oli kun palmun alta ois startannut ja auto käyntiin..
Nyt toimii taas yhteys vag-comilla eikä koneessa mitään vikakoodeja....
Mikähän näitä vaivaa kun tuolla ffp:n foorumilla oli ainakin yksi ihan vastaava tapaus...
Eli päivän pari saanut ecu valohoitoa ja sitten taas toimii...?
Nyt toimii taas yhteys vag-comilla eikä koneessa mitään vikakoodeja....
Mikähän näitä vaivaa kun tuolla ffp:n foorumilla oli ainakin yksi ihan vastaava tapaus...
Eli päivän pari saanut ecu valohoitoa ja sitten taas toimii...?
VW Golf III GT TDI +81kw, Garrett 1749va, PP502, Evry....
juu u, hitto näitä mysteereitä... on taas tosi mukava lähteä jonnekkin pidemmälle reissulle kun ei tiedä koska se taas lakoo.... Nooh, jos nyt samalla putsais mapin ja sinne menevät letkut, kattois sit cag comilla että mitä mappi näkee oikeasti kun ahdot on siellä 1.7 mittarin mukaan.. Jos vaikka uskaltais hiukan nostaa 
Ja kyllä valmille lastutetulel boxille vois edelleen olla käyttöä... tai sitten paremmalle pumpulle kun tuossa tulee nyt liian äkkiä pumpulle liian iso pyynti ja paukkuu vikatilat päälle ;D

Ja kyllä valmille lastutetulel boxille vois edelleen olla käyttöä... tai sitten paremmalle pumpulle kun tuossa tulee nyt liian äkkiä pumpulle liian iso pyynti ja paukkuu vikatilat päälle ;D
VW Golf III GT TDI +81kw, Garrett 1749va, PP502, Evry....
jaaha nyt alkaa taas tulemaan vanhaa vikakoodia....eli
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
mapistahan tuo johtuu ? eikös? Pitää varmaan katsella mitä toi vag-com näyttää kun ajelee...
ihmetyttää vaan kun tuo vika esiintyy aina ylämäessä eikä edes kovilla ahdoilla. Mittarin mukaan ahdot alle 1 ja bleedattu eli map näkee vielä vähemmän..
Mistähän hitosti toi johtuu? lähinnä nyt mietityttää tuo 17-00 Control Difference, vai onkos nyt bleedattu liikaa eli map näkee niin vähän että antaa tuollaista??
vinkkejä kiiiiitos
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
mapistahan tuo johtuu ? eikös? Pitää varmaan katsella mitä toi vag-com näyttää kun ajelee...
ihmetyttää vaan kun tuo vika esiintyy aina ylämäessä eikä edes kovilla ahdoilla. Mittarin mukaan ahdot alle 1 ja bleedattu eli map näkee vielä vähemmän..
Mistähän hitosti toi johtuu? lähinnä nyt mietityttää tuo 17-00 Control Difference, vai onkos nyt bleedattu liikaa eli map näkee niin vähän että antaa tuollaista??
vinkkejä kiiiiitos
VW Golf III GT TDI +81kw, Garrett 1749va, PP502, Evry....