Nimittäin kesäloma!
  Nimittäin kesäloma!  
 Täytyy toivoa että seuraavat 7 viikkoa kuluvat ooiikkkkeeiinn hhiittaaaassttii!

Nimittäin kesäloma!
  Nimittäin kesäloma!  

Missä firmassa noin pitkät kesälomat on?vourmotion wrote:Nyt alkais, vihdoin ja viimein.Nimittäin kesäloma!

Painaa läpi synkän talven ilman lomia....Jari P wrote:Missä firmassa noin pitkät kesälomat on?vourmotion wrote:Nyt alkais, vihdoin ja viimein.Nimittäin kesäloma!

hullun kiilto silmissä, pitää kaikki putkeen!

Opena saat vielä pidemmän kesäloman ja syys, joulu ja talvilomanvourmotion wrote:Painaa läpi synkän talven ilman lomia....Jari P wrote:Missä firmassa noin pitkät kesälomat on?vourmotion wrote:Nyt alkais, vihdoin ja viimein.Nimittäin kesäloma!

Vieläkin pidemmän putken sais, talviloma puuttuu, olis 8 viikkoa jos sen vielä siihen lisäis. Niin ja vaatiihan tuo hieman kausiluonteisen ammatin, talvet on, kesät off!
Sopii mulle ku nenä päähän!

mulla kävi vähän samoin, mutta sentäs sain pari viikkoa tingattua, osa palkatonta ja ylityövapaita jne.Tero L wrote:Eipä tarvi hätäillä lomien kanssa, kun paloi kaikki lomat (5 viikkoa) työpaikan vaihdossa... No, ens kesänä sitte

Eipä mulla sellaisia olekkaan tänä kesänä
 Eipä mulla sellaisia olekkaan tänä kesänä  

Kädessä De Quervainin jännetupen tulehdus tjms, joka ei ota parantuakseen. Ensviikko on 5.s sairaslomaviikko, ja huonolta näyttää. Kohta näyttäävät varmaan puukkoa.
 Kädessä De Quervainin jännetupen tulehdus tjms, joka ei ota parantuakseen. Ensviikko on 5.s sairaslomaviikko, ja huonolta näyttää. Kohta näyttäävät varmaan puukkoa.