Page 1 of 1

Passatin tukivarret

Posted: 25.11.2008 12:47
by Ramirez
3Kuinka paljon olet ajanut 3B/3BG:n Passatin tukivarsilla ilman että niitä on vaihdeltu välissä. Tai muulla autolla missä vastaavat tukivarret, eli GOLFFIN/BORAN/POLON yms. OMISTAJAT ÄLKÄÄ VASTATKO:) mutta audi A4 ja Skoda suberbissa ainakin on ilmeisesti samat ja varmaan monissa muissakin. Tähän voi joku lisätä senkin että mistä muista nuo löytyvät.

Jos olet ajanut enemmän kuin jakohihnan vaihtovälin niin kerro ihmeessa mitä poppakonsteja olet tehnyt.

Itselläni on nytten motonetin vahvistut, saa nähdä kestääkö...

Tukivarsiksi luettakoon tässä äänestyksessä kaikki etupäänpyöräntuentaan liittyvät osat, raidetangon päät jne.

ps. jos omistat tai olet omistanut jonkun muun vastaavat tukivarret omaavan auton niin vastaa ennen 2001 vuosimalliin 3B kohtaan ja yli 2001 3BG kohtaan.

Posted: 25.11.2008 20:43
by Hartsa
Varmuudella 160 tkm:stä 337 tkm:iin on menty samoilla tukivarsilla (olettaisin, että alkuperäiset varret on alla). Vasta käytin merkkiliikkeessä tutkituttamassa kaikki tukivarret ja rengaskulmat. Tukivarret oli ok, camperkulmat heitti jonkin verran.
Työmatkat 40km /sivu, päivittäin.

Posted: 25.11.2008 20:49
by vakio
173 000 km on menty alkuperäisillä. Ja edelleen tuntuvat toimivan moitteettomasti. Työmatkaa on päivittäin 110 km. Muutenkin tuolla on koko auton historian ajan ajettu pääsääntöisesti maantieajoa.

Posted: 26.11.2008 13:32
by maikki
252 tkm alkuperäisillä tukivarsilla 3bg:ssä. Tilalle tuli febi-bilsteinin romppeet ja oletus olisi että kait nuo nyt 100-150tkm kestää.

Posted: 27.11.2008 22:09
by Ramirez
Yllättävän hyvinhän nuo on ihmisillä näköjään kestänyt...N75:stä ois voinut tehdä kans äänestyksen, se kesti mul melkein kaks vuotta...onneks on erittäin helppo vaihtaa.

Posted: 28.11.2008 11:19
by Sami Jalonen
Molempina keväinä oon joutunu vaihtelemaan jotain etupään osia, eri puolilta kylläkin.. :)

N75, 197tkm.

Posted: 28.11.2008 11:24
by Pasi Häkli
Omassa oli 193tkm mittarissa ostohetkellä, nyt 237tkm ja ei oo väljiä varsia vieläkään. 3BG varret on huomattavasti kestävämmät kuin 3B:ssä.

N75 kestää yleensä noin 200tkm. Omassa vaihdoin kolarissa rikkoutuneen tilalle uuden.

Posted: 1.12.2008 11:12
by Leena
Kahtena vuonna on ollut niin et katsastus on kehoittanut tukivarren vaihtoon ja pari pientä on vaihdettu. Seuraavaksi aattelin vaihdattaa kaikki kerralla,et menis sit vähän aikaa. Autolla mittarissa vähän yli 170 000.

Posted: 14.12.2008 11:44
by Osku.T
olen miettinyt et seuravaksi tilaisin slamitilta vahvistetun tukivarsisarjan.Ku on ruvennut koliseen varsinki tiukoissa käännöksissä.Itellä on nyt alla ensimmäinen sarja.

Posted: 14.12.2008 15:34
by Micco
Slamitin setissä ei etummainen alatukivarsi käy 3bg:hen. Mutta muuten on kyllä tosi jämäkkä setti. Kannattaa varmistaa, että käykö omaan autoon vai ei, ja tarvittaessa hankkia suoraan nuo alatukivarret vaikka orkkiksena Slamitin setin lisäksi.

Ne etummaiset alatukivarret menevät paikalleen, mutta saattavat olla liian pitkät aiheuttaen "formulalookin". Eli camberia on liikaa.

Posted: 14.12.2008 16:03
by Osku.T
hyvä tietää.Kiitos vinkistä

Posted: 14.12.2008 17:38
by make86
onko kellään kokemuksia just nuista slamitin vahvistetuista tukivarsista 3b passattin? vai onko samanlaisia ongelmia kuin 3bg:hen.

Posted: 14.12.2008 19:26
by Micco
Slamitin sivuilla puhutaan vain -01-05 tuosta etummaisesta tukivarresta. 3B:hen pitäisi käydä koko setin.

Posted: 14.12.2008 21:15
by maikki
Miettikääpä kannattaako ostaa slamitin "noname"-sarja 315€ 3bg:hen kun etummaiset tukivarret joutuu hommaamaan muualta kun Febi-Bilsteinin sarja maksaa 400€ ja kaikki tukivarret sopii :wink:

Posted: 14.12.2008 21:27
by make86
maikki wrote:Miettikääpä kannattaako ostaa slamitin "noname"-sarja 315€ 3bg:hen kun etummaiset tukivarret joutuu hommaamaan muualta kun Febi-Bilsteinin sarja maksaa 400€ ja kaikki tukivarret sopii :wink:
mistä olet ostanu tuon Febi-bilstein sarjan ja onko se 3b passattiin?

Posted: 14.12.2008 22:43
by AjH
On muuten Slamitilla nykyään toinenkin, uusi satsi joka maksaa 399 euroa ja on uudempaan Passattiin kaikinpuolin sopiva.

http://www.slamit.net/product_info.php? ... 2v77re8ud2

Lisähinta varmaan siitä että Slamitin pojat ite vaihtaa ton yhden varren toiseen malliin. Satasta ne varmaa parilta maksaa jos yksittäisiä marmorilta hakisi.

Ja tosiaan tossa Passattia huoltaessa kaverin kanssa tsekattiin tukivarret. -01 3BG ja 85tkm mittarissa, ainakin yksi pallo on väljänä. :)

Keväällä taitaa olla rahanmenoa tiedossa, remmi, tukivarret, (kytkin), ... ;)

Posted: 15.12.2008 2:57
by Satelite
1500 kilsaa viikonloppuna ajaneena tuli laitettua viesti väärään paikkaan... ei mitään siis :wink:

Posted: 15.12.2008 9:44
by maikki
make86 wrote:
maikki wrote:Miettikääpä kannattaako ostaa slamitin "noname"-sarja 315€ 3bg:hen kun etummaiset tukivarret joutuu hommaamaan muualta kun Febi-Bilsteinin sarja maksaa 400€ ja kaikki tukivarret sopii :wink:
mistä olet ostanu tuon Febi-bilstein sarjan ja onko se 3b passattiin?
Audiclubin varaosakanavan = tepon kautta ja löytyy myös 3b:hen

Posted: 15.12.2008 13:39
by leevi
Ja se Febi-bilstain on ohjausosien kohdalla vain pakkaaja. Eli ns stanssaaja. Kama tulee todennäköisesti samasta vinkuhindu maasta kuin se "no namekin"

Ja se "vahvistettu" tarkoittaa sitä, että kaikki melkein markkinoilla olevat on nykyään "vahvistettuja". Eli alatukivarren puslat vaihdettu parempiin.

Jos ostat tarvike ohjauksen osia, niin 100% ne tulee joko turkista tai hinkuvinku maista. Se on ihan sama vaikka siinä paketissa lukisi kuinka germany, niin se on todennäköisesti vain sen tuotemerkin pakkaamo/ stanssaamo.

Posted: 15.12.2008 14:59
by maikki
Itse kun vertasin osien viimeistelytasoa NK germany, Delphi, Febi-Bilstein ja Lemförder niin Nk ihan kauhea, Delphi vähän parempi, Febi-Bilstein miltei yhtä siisti kuin Lemförder.

Lemförderin sarja maksaa miltei 700€ ja marmoritiskin sarja 870€ joten ei kauaa tarvinnu miettiä minkä sarjan ostaisi. Aika näyttää miten Febi-Bilsteinit kestää. Eiköhän noilla pidemmälle pääse kuin motonetin huippulaadukkailla osilla jotka on ollu väljät jo 3 kuukauden jälkeen :shock:

Posted: 15.12.2008 16:41
by Micco
maikki wrote:Itse kun vertasin osien viimeistelytasoa NK germany, Delphi, Febi-Bilstein ja Lemförder niin Nk ihan kauhea, Delphi vähän parempi, Febi-Bilstein miltei yhtä siisti kuin Lemförder.

Lemförderin sarja maksaa miltei 700€ ja marmoritiskin sarja 870€ joten ei kauaa tarvinnu miettiä minkä sarjan ostaisi. Aika näyttää miten Febi-Bilsteinit kestää. Eiköhän noilla pidemmälle pääse kuin motonetin huippulaadukkailla osilla jotka on ollu väljät jo 3 kuukauden jälkeen :shock:


Oletko verrannut noita Slamitin "nonameja" esim noihin Febi-Bilsteineihin tai muihin :?: Slamitin settiä ei ole foorumeilla haukuttu umpipaskoiksi kenenkään toimesta, toisin kun lähes kaikki nämä muut "vahvistetun sarjan" valmistajat... Itsekään en vielä osaa mennä haukkumaan, vuosi ja 40tkm menty. Juuri katsastuksessa todettiin, että erittäin jämäkät on edelleen.

Posted: 15.12.2008 21:06
by maikki
En ole verrannut mutta pointtina olikin että ostaako samalla rahalla "noname"-sarja vaiko tunnetun valmistajan/pakkaajan tuote. Hyvä juttuhan se on että slamitin osat on kestäny, tosin onko kukaan ajanut niillä yli 100tkm?

Jenkkifoorumeilla Febi-Bilsteinistä on ollut juttua ja pidempiaikaista käyttökokemusta ja huonoja kokemuksia ei ole ollut niin kait se jotain laadusta kertoo.

Posted: 15.12.2008 21:34
by Micco
Juu, ei mullakaan ole sen enempää tietoa, kuin mitä Harrin kanssa joskus juttelin. Niitä Slamitin sarjoja on myyty 2.5 vuotta ja vähintään 200-300 sarjaa. (Vuosi sitten luvut oli 1.5 vuotta ja yli 150 sarjaa). Silloin Slamitille oli tullut 1 takuupalautus, ja sekin viallinen osa oli havaittu jo ennen asennusta.

Ennen kuin oman settini ostin, niin selailin ffp:n ja ultimatevw:n keskustelut aiheesta. Taisin audifinnsiäkin selata. Niistä keskusteluista jäi silloin kuva, että kaikkia sarjoja jotkut kehuivat, ja toiset haukkuivat susiksi. Slamitin setti oli ainoa, josta ei löytynyt negatiivista palautetta.

Joko kukaan Slamitin setin ostanut ja huonoksi havainnut ei ole tullut niitä foorumeille haukkumaan, tai sitten ne kestävät ilmeisen hyvin. Mene ja tiedä.

Jos kellään on Slamitin setistä negatiivista palautetta, niin tulkaa ihmeessä kertomaan näihin topiceihin.

Posted: 7.9.2011 23:55
by smami
Nostellaampa vanhaa.
Elikkä törmäsin netissä semmoiseen että madalletuissa värkeissä ei tahdo niinkään kestää noi tukivarret. 310tkm on mittarissa ja mulla ollut nyt reippaat 2v. 130tkm tuli aleltua viimeisen 2v ainaka ilman madalluksia ja nyt 5tkm takana auto niin tontissa kun vaan uskalsi laittaa. missään papereissa ei ainakaan lue että niitä olisi vaihdeltu ja nyt kun on auto tontissa niin alkaa kuvitella että kaikki nitinä aiheuttaa kalliita hetkiä. Kertoilkaa nyt joku kokemuksia kyseisistä tilanteista.

Posted: 8.9.2011 6:51
by diffas
Hyvin toi slamitin setti kesti sen reilun vuoden - sen jonkun 40-50tkm. En tiiä pitäskö kehua vai ei. :D

Posted: 8.9.2011 17:16
by Pasi Häkli
Oman omistuksen aikana en ole varsia joutunut vielä uusimaan. Autolla oli ostaessa ajettu 193tkm ja nyt on mittarissa 290tkm. Eli 100tkm menty eikä vielä kolise mistään. En tiedä kuinka paljon ennen mua on ajettu samoilla varsilla.

Niin ja kaikki 100tkm ajettu tontissa, ei vakioalustalla.

Posted: 8.9.2011 19:06
by AjH
Ei kai madallus niitä palloja hajota, eihän se niiden toimintaan oikein mitenkään vaikuta.
Mutta varsin sisäpäistä ne kumipuslat vois hajotakkin kun ne on kiristetty asentoonsa ja eihän niitä kukaan madalluksen myötä kiristä uudelleen madallusta vastaavaan kulmaan?

Posted: 9.9.2011 7:05
by Pasi Häkli
^ Totta turiset, en oo itekkään löysännyt niitä tukivarsien sisäpäiden pultteja, ettei kumit kärsisi. Mutta ainakin vielä ovat ehjiä. Taitaa olla aika mahdoton tehtävä saada niitä täysin oikeaan asentoon ainakaan edessä ylhäällä. Auton ollessa pyörillään just ja just mahtuu sormi renkaan ja kaaren väliin. Alakautta saa olla aika pitkät kädet jos mielii ylävarsien sisäpultteja kiristellä. Alavarsiin saa lenkkiavaimella käännettyä oikean kulman kiristyksen yhteydessä mutta ylävarsien sisäpäätä ei saa millään käännettyä. Ellei ota ylätukivarren ulkopäätä irti ja nostaa varren ylös ja kiristää. Mut ei se niin tarkkaa ole...

Taka-akselin puslat kun vaihdoin, niin löysäsin ne oikeaan asentoon. Eli kiristin pultit vasta kun auto oli pyörillään.
Ja joo ei se tontitus kyllä itse palloniveleen kovinkaan ratkaisevasti vaikuta.

Posted: 29.12.2011 21:43
by roberto
Ylätukivarret kesti 223 tkm, alemmat ovat kestäneet 48-130 tkm. Tässä koko historia:

5.2.1998 Auton (Passat 3B 1.8T) luovutus
18.1.2000, 32 500 km (kesto 32 500 km) Raidetangon päät (VAG, takuu)
15.1.2001, 48 066 km (kesto 48 066 km) Alatukivarret eteen (VAG, takuu)
12.8.2003, 93 412 km (kesto 93 412 km) Alatukivarret taakse ja vakaajan tuet (TRW)
30.6.2004, 104 812 km (kesto 56 746 km) Alatukivarret eteen (VAG, takuu (kutsukampanja))
8.11.2007, 165 000 km (kesto 132 500 km) Raidetangon päät (VAG)
14.1.2009, 189 611 km (kesto 96 199 km) Alatukivarsi vasen taakse (Moog)
21.6.2010, 223 867 km (kesto 223 867 km) Ylätukivarret (Moog)

Ylätukivarsia ei olisi tarvinnut vieläkään välttämättä vaihtaa mutta ne oli helppo vaihtaa samalla kun iskarit menivät uusiksi.

Posted: 30.12.2011 8:11
by Monkelo
Autossa taitaa olla vielä alkuperäiset tukivarret ja 154tkm mittarissa. Omaa ajoa tullut vasta n. 14tkm, ei kuulu rutinoita eikä paukku, vielä kop kop. Tarviipa tutkia varsia keväällä jos vaikka alustasarjaa laittaisi. Ja iskarit sekä jouset ovat alkuperäiset maasurit. :?

Re: Passatin tukivarret

Posted: 8.5.2012 17:33
by Micco
100tkm ja Slamitin setissä ylätukivarsissa väljää. Ulommat raidetangonpäät piti vaihtaa jonkin verran aiemmin. Pitäs alkaa tuumailemaan, että mitähän tukivarsia sinne tällä kertaa tarjoaisi...

Re: Passatin tukivarret

Posted: 8.5.2012 18:23
by enochian
148tkm ja orggikset lienee yhä paikoillaan. Ei kolise, mutta onnistuin rikkomaan yhden alatukivarren nivelestä suojakumin joten joudun sen uusimaan kesällä.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 8.5.2012 19:48
by Micco
Lemförderiä taidan kokeilla seuraavaksi. Nykyisin muuten näkyy saavan jo täyttä sarjaa alle 500e Suomestakin.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 8.5.2012 22:28
by AnttiR
Febi bilstein täysi setti ebaysta 330€ + 25€ lähetykset. Ei mielestäni pahan hintaset.
203 tkm mittarissa ja alkuperäistä on vielä kaikki paitsi ulommat raidetangon päät. Nyt oli vänkärin puolelta menny kallistuksen vakaajan yhdystangon pusla heikolle hapelle. Hain motonetin kuraa tilalle ja ajattelin tekohengitellä nuilla sen aikaa, kunnes tulee tarpeen vaihtaa muutaikin tukivarsia ja laittaa sitten febiä tilalle.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 8.5.2012 23:55
by Zeerios
Mitä noi MOOGin setit on mitä motonetissä on? Melkonen hinta noilla ainakin on.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 9.5.2012 9:40
by AjH
Omaani laitoin repsikan ylävarret uusiksi, Motonetistä ostin OE osat jotka on TRW valmistetta. Laakkosella työskentelevä kaveri sanoi jotta ovat Volkkariosia ja ainakin toinen pallonivel on ihan samaa mallia mitä alkuperäisissä oli.
Slamitin sarja on muutaman vuotta ollut ja noi ylävarret meni kyllä aika nopeaan. Asennusvirhe on toki mahdollinen kun sisäpään puslat pamahti, pallot oli vielä ihan hyvät.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 9.5.2012 16:42
by Micco
AjH wrote:Omaani laitoin repsikan ylävarret uusiksi, Motonetistä ostin OE osat jotka on TRW valmistetta. Laakkosella työskentelevä kaveri sanoi jotta ovat Volkkariosia ja ainakin toinen pallonivel on ihan samaa mallia mitä alkuperäisissä oli.
Tuotahan ne monella taholla väittää Lemfördereistäkin. Mikä lienee totuus, vai onko OEM osien valmistaja vaihdellut aikojen saatossa. Mene ja tiedä.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 14.5.2012 11:32
by Samii-
Onko kukaan käyttänyt atec tukivarsia? Tehdään saksassa ja ovat lujuuslaatua orkkis 10.9 ja atec 12.9.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 14.5.2012 18:10
by Zeerios
Itellä näyttää kaikki muut olevan kunnossa paitsi noi etuvakaaja linkkien kumit näyttää kyl aika kulahtaneelta. Kannattaako noi vaihtaa, ja vaikuttaako noi mitenkä menoon? Kun ei kuitenkaan kolise ja pauku mikää...

Re: Passatin tukivarret

Posted: 30.7.2012 10:56
by AjH
Micco wrote:Tuotahan ne monella taholla väittää Lemfördereistäkin. Mikä lienee totuus, vai onko OEM osien valmistaja vaihdellut aikojen saatossa. Mene ja tiedä.
Vanha aihe mutta kuitenkin piti kirjoittaman yksi vaihtoehto, mikä on TRW vs Lemförder suhde? Onko toinen valmistaja ja toinen vaan vaihtaa paketin omanlaisekseen. Tavara samaa.
Samii- wrote:Onko kukaan käyttänyt atec tukivarsia? Tehdään saksassa ja ovat lujuuslaatua orkkis 10.9 ja atec 12.9.
Atecin tukivarsista tiedä, mutta mikä osa noissa on tota kovempaa lujuutta? Koska vika-alttiita noissa on ulkopään pallot (ja joissain tapauksissa) sisäpään puslat. Niitähän toi kovuus ei tarkoita, ellei nyt pallonivelen metalliosaa sitten. En toki ole tutkinut että mikä siellä ulkopään pallonivelessä kuluu ja väljistyy.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 3.8.2012 13:50
by hevap
Itse omistin vuoden 2001, B5 facelift avant A4 Audin, 2,5 TDi 110kw konemalli AKN, vaihteisto DQS 6-lovinen manuaali.

Tilasin tukivarret KimSu Autosta: http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1096124" onclick="window.open(this.href);return false;
Muistaakseni varret olivat ensimmäiset 4000km todella jäykät, kun tuo ohjaus ei palautunut enää kunnolla.
Varsilla ajelin about 30tkm ja vielä kestivät. :|

Re: Passatin tukivarret

Posted: 3.8.2012 15:17
by Pasi Häkli
hevap wrote:Muistaakseni varret olivat ensimmäiset 4000km todella jäykät, kun tuo ohjaus ei palautunut enää kunnolla.
Meillä joskus töissä asennettiin asiakkaan autoon tommonen tarvikevarsisarja, niin siinä ei ohjaus kääntynyt lainkaan, oli niin tiukat nivelet :mrgreen: Laatuosia, laatuosia...

Re: Passatin tukivarret

Posted: 13.8.2012 22:13
by AnttiR
Kirjoittaja AnttiR » 8.5.2012 21:28
Febi bilstein täysi setti ebaysta 330€ + 25€ lähetykset. Ei mielestäni pahan hintaset.
203 tkm mittarissa ja alkuperäistä on vielä kaikki paitsi ulommat raidetangon päät. Nyt oli vänkärin puolelta menny kallistuksen vakaajan yhdystangon pusla heikolle hapelle. Hain motonetin kuraa tilalle ja ajattelin tekohengitellä nuilla sen aikaa, kunnes tulee tarpeen vaihtaa muutaikin tukivarsia ja laittaa sitten febiä tilalle.
Eipä ollut pitkä ilo tekohengittelystä nyt on jo useamman viikon paukahdellut joku tukivarsi keulassa kovenevaan tahtiin. Nyt odottaa coilit asennusta niin samalla voisi vaihtaa uuden tukivarsisetin paikalleen. Askarruttaa vaan, että mitä nuissa 3b ja 3bg tukivarsissa on eroa, kun samaa sarjaa kaupitellaan molempiin ja osa taulukon mukaan sopii molempiin. Mutta, sitten maininta, että 2001 ja vanhemmat. esimerkiksi tuossa: http://www.ebay.de/itm/Febi-Bilstein-Qu ... 5d2faaaba8" onclick="window.open(this.href);return false;

Lemförderin myyjällä oli omat osanumerot 3b, 3bg ja Superbille. Ei taida raskia vaan laittaa lemförderiä, kun olisi noin 130 € kalliimpi.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 14.8.2012 9:19
by AjH
Siellä on ainakin alatukivarren (joko etu tai taka) ulompi kartio eri mittainen ja vaihtuu jossain kohtaa, mutta missä niin sitä ei taida kukaan tietää. Oma -01 3BG oli sillä vanhemmalla kartiolla vielä. Jossain yhteyksissä mainittu -03 vaihtumisiäksi mutta lieneeköhän noinkaan.

Ainakin Slamitilta aikanaan kun sarjan ostin niin vaihtui vaivatta oikeaan malliin, toki siinä vuorokausi ylimääräistä tulee pukilla seisotusta tai sit vanhoilla takas nippuun ja vaihtaa kun saa oikean malliset käsiin.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 14.8.2012 9:38
by Kingis_
Pari vuotta vanhan TRW merkkisen ylätukivarren uusin eilen, ajettu about 20tkm ja pallonivel oli kyllä ihan väljä. Tilalle käväisin motonetistä halvempaa tarvike mallia olevan, taisi olla Professional parts sweden teksti paketissa. Saa nähdä kauanko kestää.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 14.8.2012 18:36
by AnttiR
Mulla 10/2001 valmistettu ja merkkiliike sanoo, että on 2002 mallia, joten menisköhän sitten tuolla perussarjalla. Tympee vaan rueta tuonne Saksaan nuita palattauttelemaan ku nuuka tientenkin tilaisi sieltä mistä halvimmalla saa. Kait se pitää koittaa katsella sellainen myyjä jolle laitetaan valmistenumero ja tukivarsisarja tulee sen mukaan.

Re: Passatin tukivarret

Posted: 24.8.2012 17:26
by AnttiR
Ebaysta Carmaster nimiseltä firmalta lähti tuossa viikolla tulemaan Saksasta Febi bilstein täydellinen tukivarsisetti tulemaan. Sinne piti antaa autontiedot, valmistenumero, moottorikoodi yms ja vakuuttuvat, että pitäisi sopia joka tukivarsi mun autoon paikalleen. Saapa nähdä sopiiko? Febin omilla sivuilla oli kahta erillaista settiä tarjolla, mutta ei erotellut nuita vuosimallin mukaan mitenkään. kallishan tuo ei ollut lähetyksineen 350€, Toki siitä tulee Lemförderin hintainen, jos joutuu etualatukivarret ostamaan erikseen. :D

Re: Passatin tukivarret

Posted: 3.9.2012 16:32
by AnttiR
Eilen tuli vaihdettua hyvin sopi kaikki tukivarret paikalleen ja laadukkaan oloisia olivat irtaallaan. Sittenpä tuon näkee, että miten kestää.