Kromiset peilinkuoret IV golfiin
Kromiset peilinkuoret IV golfiin
Mistähän sais kromiset peilinkuoret golffiin??? Ne käy varmaan samat ku 97- passatteihin. Joissain -97 passateissa taitaa vaan olla oikeanpuolenpeili isompi kuin uudemmissa. Golfissahan on oikeanpuoleinen peili pienempi.
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Moro,
Joskus katselin jonkun valmistajan kromikuoria.
Olivat laadultaan todella surkeita.
Näyttivät halvoilta ja muovisilta, joissa huonolta näyttävä kromaus =(
Valitettavasti en muista kenen valmistamat ne oli.
Ainakin itse haluasin nähdä kuoret livenä ennen ostopäätöstä.
En siis uskaltaisi tilata ainakaan postilla näkemättä tuotetta.
Joskus katselin jonkun valmistajan kromikuoria.
Olivat laadultaan todella surkeita.
Näyttivät halvoilta ja muovisilta, joissa huonolta näyttävä kromaus =(
Valitettavasti en muista kenen valmistamat ne oli.
Ainakin itse haluasin nähdä kuoret livenä ennen ostopäätöstä.
En siis uskaltaisi tilata ainakaan postilla näkemättä tuotetta.
Moro,
Muistui mieleen, että jollakin ultimatevw sivustolla oli jotkut "kromiset" kuoret ja joskus kyselinkin niiden laadun perään.
Löysinkin sivustolta ko. Passatin. Kyseessä oli InPron kuoret.
Ohessa omsitajan mielipide kuorista:
http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=aihe&id=36
Muistui mieleen, että jollakin ultimatevw sivustolla oli jotkut "kromiset" kuoret ja joskus kyselinkin niiden laadun perään.
Löysinkin sivustolta ko. Passatin. Kyseessä oli InPron kuoret.
Ohessa omsitajan mielipide kuorista:
http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=aihe&id=36
Moro,
Valitettavasti näissä thyyning osissa tuntuu tuo laatu vaihtelevan melko paljon =(
Esim. Olen kuullut, että noissa In.Pro:n Lexus-valoissa on on ollut sopivuus ongelmia mm. IV Variant Golfissa.
Ovat irvistelleet pahasti.
Itselläni nuo valot ovat kuitenkin ihan hyvät.
Istuvat hyvin ja mitään ongelmia niiden asentamisessakaan ei ollut.
fin-tuning.net palsatallakin In.Pro:n valot tuntuvat saavan automerkistä riippumatta melkoisen jakautuvan mielipiteen.
Ilmeisesti on tuurista kiinni mitä saa?
Valitettavasti näissä thyyning osissa tuntuu tuo laatu vaihtelevan melko paljon =(
Esim. Olen kuullut, että noissa In.Pro:n Lexus-valoissa on on ollut sopivuus ongelmia mm. IV Variant Golfissa.
Ovat irvistelleet pahasti.
Itselläni nuo valot ovat kuitenkin ihan hyvät.
Istuvat hyvin ja mitään ongelmia niiden asentamisessakaan ei ollut.
fin-tuning.net palsatallakin In.Pro:n valot tuntuvat saavan automerkistä riippumatta melkoisen jakautuvan mielipiteen.
Ilmeisesti on tuurista kiinni mitä saa?
Juuri näin.sirkia wrote:Ilmeisesti on tuurista kiinni mitä saa?
Esim. FK automotiven lexus valoista menee tollasta kahdeksaa paria kymmenestä takuuseen, kun ei pysy vedet ulkopuolella yms.
Mutta eikös se niin ole tässä(kin) asiassa, että markallahan saa markan tavaran...
[Edit.] Mutta onhan noita mahdollisuuksia olemassa. Ei muuta, kuin alkuperäiset kuoret vaan kromaukseen, niin johan tulee hyvät ja on muuten käypäset. Lähin paikka, mikä noita hommia suorittaa pienemmissä erissä taitaa vaan olla ruotsissa...

no nyt on In.Pron kuoret paikoillaan ja kävi kyllä yllättävän hyvin paikalle. Vakio kuorien kohtalo oli vähän huono. Maalari lupas tehä jollain maalilla melko tarkkaan kromipinnan noihin alkuperäsiin ja tulos oli mun mielestä aivan HIRVEEE
Joko mä en ymmärtäny oikein tai sit maalari ei onnistunu tekosessaan, mut tos on niistä kuva jos jotain kiinnostaa niin saa aika halvalla!!! PILALLA

Last edited by jyrki on 28.7.2004 20:42, edited 1 time in total.
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
No huh huh!!! Kyllä taitaa olla melkoinen puusilmä se sun maalaris! Eihän tommosta saa edes 4 promillen kännissä tehtyy.
VR6 Syncro
Volvo V70R AWD
Volvo V70R AWD
-
Mistä hommasit? oliko minkä hintaset?jyrki wrote:Tänään tuli tollaset postissa. Pitänee mallata viikonloppuna paikalleen!!!

- Mika Viinikka
hö kauanko kesti tulla tilaus päivästä? mulle ei kenny ole paljo viittiny vastailla s.postiin.ainaskin yli 2kk sitten mailasin sille noista kuorista ja vähän muistakin kromi osista ja olisin tilannu mut pari viestiä kun olin laittanu ja mitään ei kuulunu niin ajattelin et pitäkööt hilppeensä
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Soitto ajan voitto...viinikka wrote:hö kauanko kesti tulla tilaus päivästä? mulle ei kenny ole paljo viittiny vastailla s.postiin.ainaskin yli 2kk sitten mailasin sille noista kuorista ja vähän muistakin kromi osista ja olisin tilannu mut pari viestiä kun olin laittanu ja mitään ei kuulunu niin ajattelin et pitäkööt hilppeensä
The Lord of the Rings
Kyllä Kenny on hyvin vastaillut sähköposteihin ainakin itselle.
Tilasin T5:n 'kromikahvat' eBaysta. Saas nähdä mitä ovat, kun maksoivat vain 20€ toimituskuluineen
Myyjän mukaan ovat metallia, eikä päällystettyä muovia. Niiden pitäisi saapua ensi viikolla. Samoja kahvoja kauppaavat kaikille automerkeille ja malleille.
Tilasin T5:n 'kromikahvat' eBaysta. Saas nähdä mitä ovat, kun maksoivat vain 20€ toimituskuluineen

Myyjän mukaan ovat metallia, eikä päällystettyä muovia. Niiden pitäisi saapua ensi viikolla. Samoja kahvoja kauppaavat kaikille automerkeille ja malleille.
- Mika Viinikka
no hyvä että ootte tyytyväisiä.mä en kuiteskaan ole. joskus alkuvuodesta kun olin tilaamassa ja ne sano et 2viikkoo menee niin viä kuukauden päästäkään ei kuulunu ja sit tuli vähän muuta juttua ja peruin tilauksen ja tossa kesällä olisin sit tilannu ne ja vähän muutakin mut ei ole kuulunu mitään tähän päiväänkään mennessä.enkä jaksa tehdä puhelin laskua sen takia.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
eBay:stä tilasin minäkin makso tuon 20€ ja tuli postiin kirjattuna pakettina reilun viikon sisällä tilauksesta.
Tuossa vastaavat samalta myyjältä.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 7927201867
Ovat rosteria ja hyvin ovat reilun kuukauden pysyneet paikallaan. Kiinnitys kaksipuoleisella teipillä.
Tuossa vastaavat samalta myyjältä.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 7927201867
Ovat rosteria ja hyvin ovat reilun kuukauden pysyneet paikallaan. Kiinnitys kaksipuoleisella teipillä.
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Mika Viinikka
kyllähän niissä naarmuja on mut tollee läheltä salaman kanssa otettu niin tehostaa aika paljon!!! Päivitän talvivanteiden kanssa myöhemmin kuvat niin niissä näkyy sit paremmin.... Tossa Haapalan golfissahan on ollu jo piytkään tollaset kahvat tosin niissä ei ole ollenkaan nuita avaimenreikiä!
Kaivetaampas vanha topikki esille. Minkäslaisia nuo In.Pron kuoret ovat, metallia vai muovia? Itse ostin viime syksynä päälle liimattavat muoviset kuoret, (nimestä ei tietoa) eikä ne sitten kestäneet kuin pari kuukautta. Pinta lähti kupruilemaan aika ikävästi
Valmistaako kukaan rosterisia kuoria? Muovisetkin käy, kunhan ne kestävät...

Golf Variant TDI -00 (ALH)
Vento -93 1.8 (ABS)
Golf -90 1.8 (RP)
Vento -93 1.8 (ABS)
Golf -90 1.8 (RP)