Eli Passat 3bg ja vänkärin penkki natisee ku vanha sänky. Onko kenelläkkään ollu vastaavanlaista ongelmaa?
Eli ku siinä joku istuu niin montuissa ja muissa tien epätasaisuuksista johtuvista tarinöistä kuuluu erittäin häiritsevää natinaa. Oon koittanu liukasteita ruikkia rakosista penkiin, mutta ei. Joutuuko tässä penkin rueta irroittaan?!
Vänkärin penkki natisee, passat 3bg
- Nakkisormi
Vänkärin penkki natisee, passat 3bg
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
Re: Vänkärin penkki natisee, passat 3bg
Irrota suosilla, on niin helppo homma ja sitten pääset oikeasti käsiksi ongelmaan.Nakkisormi wrote:Eli Passat 3bg ja vänkärin penkki natisee ku vanha sänky. Onko kenelläkkään ollu vastaavanlaista ongelmaa?
Eli ku siinä joku istuu niin montuissa ja muissa tien epätasaisuuksista johtuvista tarinöistä kuuluu erittäin häiritsevää natinaa. Oon koittanu liukasteita ruikkia rakosista penkiin, mutta ei. Joutuuko tässä penkin rueta irroittaan?!
Lyhyesti, virrat pois (airbag!), kaksi mutteria penkin edestä alta irti, kallista taakse ja irrota johdot, vedä penkki ulos kiskoista ja nosta pois autosta.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Nakkisormi
Joo näin se pitää todennäköisesti tehdä..heti ku ilmat suosii. Välillä on sellanen fiilis että revin se pihalle, tuikkaan tuleen ja tanssi intiaanitansseja sen ympärilläAjH wrote:Irrota suosilla, on niin helppo homma ja sitten pääset oikeasti käsiksi ongelmaan.Nakkisormi wrote:Eli Passat 3bg ja vänkärin penkki natisee ku vanha sänky. Onko kenelläkkään ollu vastaavanlaista ongelmaa?
Lyhyesti, virrat pois (airbag!), kaksi mutteria penkin edestä alta irti, kallista taakse ja irrota johdot, vedä penkki ulos kiskoista ja nosta pois autosta.

Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
Mulla taas natisee kuskinpenkin ristiseläntuki aika v-mäisesti, joku pettäny sisältä. Eli mä voisin heittää oman penkin samaan kokkoon ja yhdistyä tanssiinNakkisormi wrote:Joo näin se pitää todennäköisesti tehdä..heti ku ilmat suosii. Välillä on sellanen fiilis että revin se pihalle, tuikkaan tuleen ja tanssi intiaanitansseja sen ympärillä

A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
- Pasi Häkli