Vänkärin penkki natisee, passat 3bg

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
Nakkisormi

Vänkärin penkki natisee, passat 3bg

Post by Nakkisormi »

Eli Passat 3bg ja vänkärin penkki natisee ku vanha sänky. Onko kenelläkkään ollu vastaavanlaista ongelmaa?

Eli ku siinä joku istuu niin montuissa ja muissa tien epätasaisuuksista johtuvista tarinöistä kuuluu erittäin häiritsevää natinaa. Oon koittanu liukasteita ruikkia rakosista penkiin, mutta ei. Joutuuko tässä penkin rueta irroittaan?!
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
AjH

Re: Vänkärin penkki natisee, passat 3bg

Post by AjH »

Nakkisormi wrote:Eli Passat 3bg ja vänkärin penkki natisee ku vanha sänky. Onko kenelläkkään ollu vastaavanlaista ongelmaa?

Eli ku siinä joku istuu niin montuissa ja muissa tien epätasaisuuksista johtuvista tarinöistä kuuluu erittäin häiritsevää natinaa. Oon koittanu liukasteita ruikkia rakosista penkiin, mutta ei. Joutuuko tässä penkin rueta irroittaan?!
Irrota suosilla, on niin helppo homma ja sitten pääset oikeasti käsiksi ongelmaan.

Lyhyesti, virrat pois (airbag!), kaksi mutteria penkin edestä alta irti, kallista taakse ja irrota johdot, vedä penkki ulos kiskoista ja nosta pois autosta.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Nakkisormi

Post by Nakkisormi »

AjH wrote:
Nakkisormi wrote:Eli Passat 3bg ja vänkärin penkki natisee ku vanha sänky. Onko kenelläkkään ollu vastaavanlaista ongelmaa?

Irrota suosilla, on niin helppo homma ja sitten pääset oikeasti käsiksi ongelmaan.

Lyhyesti, virrat pois (airbag!), kaksi mutteria penkin edestä alta irti, kallista taakse ja irrota johdot, vedä penkki ulos kiskoista ja nosta pois autosta.
Joo näin se pitää todennäköisesti tehdä..heti ku ilmat suosii. Välillä on sellanen fiilis että revin se pihalle, tuikkaan tuleen ja tanssi intiaanitansseja sen ympärillä :D
Vw Passat variant 1.9TDI -03 74Kw
paerikss

Post by paerikss »

Nakkisormi wrote:Joo näin se pitää todennäköisesti tehdä..heti ku ilmat suosii. Välillä on sellanen fiilis että revin se pihalle, tuikkaan tuleen ja tanssi intiaanitansseja sen ympärillä :D
Mulla taas natisee kuskinpenkin ristiseläntuki aika v-mäisesti, joku pettäny sisältä. Eli mä voisin heittää oman penkin samaan kokkoon ja yhdistyä tanssiin :)
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Just viime viikolla korjasin 3C passatin kuskinpenkin sähkösen ristiseläntuen. Ei ihan tunnin homma :lol:
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Osku.T

Post by Osku.T »

yhdyn teihin :D ei voi olla kettumaisempaa ääntä ku vänkärin penkki natisee.aina ku kuuluu se ääni niin ottaan kasvaa semmonen metrin pitunen k*r*ä :evil:
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Post Reply