

Yläpää lähtikin helposti irti mutta jätin jousen irroittelun huomiseen eli auto on nyt oman tunkkinsa varassa (joo on tuki alla että jos sattuu edes sentin tippumaan) Tuo auton oma tunkki kun on ihan hyvin pelannut tähän mennessä ja hallitunkkia en oo juuri käyttänyt kun on se ongelma että en tiedä tarkkoja paikkoja vielä mistä tuota kannattaa hallitunkilla nostaa.
Tämän päivän saldo siis on:
-Vanhat tukivarret on irti tai no yksi on pultin varassa joka lähtee huomenna veks kuhan saa jousta alaspäin... on jo siis löysytelty ja otettu mutteri pois, ottaa vaan enää koriin kiinni.
-Yksi vahvistettu tukivarsi uutena odottaa asennusta... huomenna pitää vielä hakea toinen kun se periaatteessa oli ainoa mikä otti rälläkästä siipeensä (kumisuoja mutta sama vaihtaa kummatkin kerralla kun noin iso homma tosta tuli) Itse muulle autolle ei tullut mitään vahinkoa aika ronskista operaatiosta.
-Uusi vetonivelen suojakumi odottaa samalle paikalle asennusta missä tuo tukivarsiremppa on menossa.
Ihme kyllä noita vahvistettuja tukivarsia sai erikseen AD autovaraosasta

Jos joku jakso lukea niin kiitos siitä... tarinan pääopetus on se että jos oikeasti laitatte noita tukivarsia niin sinällään mielestäni vaara ei ole siinä että pitkä pultti pääsisi taipumaan (oma oli täysin suora) vaan se että kun asentaessa ei ole käytetty minkään sortin vaseliinia tai paksumpaa tavaraa olevaa ruosteen estoa niin pultti suoraansanoen ruostuu kiinni ja ei lähde kuin poraamalla pois (Tätä niksiä jos käytätte niin minä en sitoudu ottamaan mitään vastuuta!!!) Oma lähti onneksi irti vahingoittamatta mitään muuta autosta vaikka uskomatonta kyllä rälläkkääkin annettiin.

Hooh noh tämä avautuminen päättyy tähän... on se tuo tukivarsien vaihto kyllä v*ttumaista hommaa.

EDIT:Otsikkoa muutettu