Golf Variant -08 vetokoukku
Golf Variant -08 vetokoukku
Hommasin koukun ja nyt pitäis alkaa kiinnittelemään sitä. Itse koukun asennus ei luulisi tuottavan ongelmia mut sähkösarja hieman mietityttää. Oon mä nyt katsellut noita kaavioita että alkaa jo hieman valjeta, ja sittenhän se on helpompi kun on purkanut sulakerasiat näkyville että näkee sit livenä tilanteen. Mitenkäs tuo parkkitutkan laita,pitääkö siltäkin vetää johdot noihin koukun boxeihin.? Sit tietty pitää käyttää väylän koodauksessa merkkiliikkeessä. Meneekö autosta takuu heti jos itse asentaa?
Re: Golf Variant -08 vetokoukku
Kysymys lienee päivämäärästä päätellen jo menneiden talvien lumia, mutta mielenkiinnosta laitan koukkuprojektin tiimoilta infot jakoon. Eli tuo sähköpuolen asennusrulianssi oli juurikin se syy jonka takia itse käänyin lompakolle ja päätin maksaa asennuksesta. Alla hieman hintatietoa muille:
Kovilin kiinteä koukku 179eur (irroitettava 275eur), sähkösarja 139eur ja asennus merkkiliikkeessä 356eur (4x89e).
Kiineälle koukulle paikallinen AD tarjosi asennettuna hinnan 650eur, joka olisi ollut muutaman roposen edullisempi, mutta AD:n aikaisemmat varsin vaihtelevat kokemukset ajoivat tilaamaan tuon merkkiliikkeen setin.
Kyselin kahdesta eri AD:sta samaa tarjousta ja toisesta tarjous jäi kokonaan saamatta -.-
Kovilin kiinteä koukku 179eur (irroitettava 275eur), sähkösarja 139eur ja asennus merkkiliikkeessä 356eur (4x89e).
Kiineälle koukulle paikallinen AD tarjosi asennettuna hinnan 650eur, joka olisi ollut muutaman roposen edullisempi, mutta AD:n aikaisemmat varsin vaihtelevat kokemukset ajoivat tilaamaan tuon merkkiliikkeen setin.
Kyselin kahdesta eri AD:sta samaa tarjousta ja toisesta tarjous jäi kokonaan saamatta -.-
Golf V Variant Sportline 2.0TDi DSG -08