Uuden Golfin hankinta
Uuden Golfin hankinta
Hei
Taitaa olla aika hankkia uusi työauto ja yhtenä ehdokkaana voisi olla VI Golf Variant..
Hintarajana n. 33 000 € varusteineen. (alv 22%)
Nyt kysynkin, että mikä olisi järkevin vaihtoehto varusteineen.
Diesel jokatapauksessa ja värinä puhdasvalkoinen. Vetokoukku välttämätön, muuten mahdollisimman hyvin varusteltu tuohon hintaan.
Onko 4Motion hintansa arvoinen peli?
Ehdota "pakolliset" varusteet ja sopiva/järkevä tekniikka helpottamaan minun tilannetta
p.s. toinen vaihtoehto on Skoda Octavia Tdi RS combi, joten sille pitäisi löytää vaihtoehto..
Taitaa olla aika hankkia uusi työauto ja yhtenä ehdokkaana voisi olla VI Golf Variant..
Hintarajana n. 33 000 € varusteineen. (alv 22%)
Nyt kysynkin, että mikä olisi järkevin vaihtoehto varusteineen.
Diesel jokatapauksessa ja värinä puhdasvalkoinen. Vetokoukku välttämätön, muuten mahdollisimman hyvin varusteltu tuohon hintaan.
Onko 4Motion hintansa arvoinen peli?
Ehdota "pakolliset" varusteet ja sopiva/järkevä tekniikka helpottamaan minun tilannetta
p.s. toinen vaihtoehto on Skoda Octavia Tdi RS combi, joten sille pitäisi löytää vaihtoehto..
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Sanon samantien että jos yhtään siltä tuntuu niin kannattaa ruksia RCD-510 radio.
Itse en ruksinut, ja on luovutuksesta lähtien vituttanut tuo sinisenä kollottava radion näyttö, kun kaikki muu on valkoista tai punaista
Itse en ruksinut, ja on luovutuksesta lähtien vituttanut tuo sinisenä kollottava radion näyttö, kun kaikki muu on valkoista tai punaista

Golf VI HB 1.8TSI DSG Highline
EX: Passat 3C Variant "BlackLine" TDI -08
---VAGarena.fi - Das Forum---
EX: Passat 3C Variant "BlackLine" TDI -08
---VAGarena.fi - Das Forum---
..Auto tilataan täältä eikä tuoda mistään..
Olen pohtinut Golf variant II paketin hyödyllisyyttä, kun aika paljon edullisemmalla saisi valoihin laitettua xenonsetin..ja valoja vaihtelee tuolla erotuksella yli 10 kertaa, mutta climatronic jäisi sitten pois..
Golf Variant III -paketissa (vanteet, urheilullisempi alusta, lasintummennukset yms.) on myös maininta, että ei Bluemotion Technology. Saakohan tätäkäään tilattua
Saako Bluemotion-mallistoon vetokoukkua, kun tästäkin on kahta eri tietoa olemassa?
Tuo radio RCD-510 on oikeastaan pakollinen varuste, mutta onko jotain parempaa siinä RNS310 navigoinnissa? Käytössä on tällä hetkelläkin TomTomin navigaattori..
Ja valkoiseen autoon hopeanväriset kattokaiteet, vaikka jossain oli maininta että ei suositella (taisi olla esite, en ymmärrä miksi)
Onhan nuo alkuperäiset Xenonit kuitenkin mallia BI ja kääntyvät automaagisella korkeudensäädöllä niin en paljoa miettisi kummat ottaisin. Ja samaan hintaan saa kuitenkin 2-alueisen ilmastoinnin niin ei mielestäni ole paha tuo hinta. Itse ottaisin kaikki paketit.kotka wrote:Olen pohtinut Golf variant II paketin hyödyllisyyttä, kun aika paljon edullisemmalla saisi valoihin laitettua xenonsetin..ja valoja vaihtelee tuolla erotuksella yli 10 kertaa, mutta climatronic jäisi sitten pois..
Bluemotionissahan on jo vakiona perusmallien tehdasmadalluksesta lievempi versio. Ja koukkua ei välttämättä tehtaan tilauksesta saa kun paino nousee ja luvattuun kulutukseen ei päästä. Luulisi kuitenkin että jälkeenpäin tuohon saisi koukun asennettua. Kannattaa tosiaan käydä liikkeessä kysymässä tai soittaa...
Tuolta löytyy jotain infoa tehdasnavien eroista:
http://www.my-gti.com/719/differences-b ... he-rns-510
Tuolta löytyy jotain infoa tehdasnavien eroista:
http://www.my-gti.com/719/differences-b ... he-rns-510
Kiitoksia vinkistä, toivottavasti tilanne on muuttunut 3 päivän sisällä.. Luuletko,että en ole jo käynyt utelemassa? Netti on kuulemma erittäin hyvä paikka tutkia ja pari paperiesitettä kainalossa poistuin..Alkaline wrote:kävelet laakkoselle ja alat tivaamaan siellä. kyllä ne myyjät noi asiat kertoo sulle!
Toimitusajaksi vain povasivat 4-6kk, riippuen tietysti milloin ja mitä sitä muka meinaisi tilata..
Tuossa vähän pohdintaa alkuperäisten ja jälkiasennettujen xenonien tiimoilta.
http://www.my-gti.com/734/retrofitting- ... r-housings
http://www.my-gti.com/734/retrofitting- ... r-housings
- Pasi Häkli
Kuten sanoin, autoliikkeestä sain vähän eri tietoa..Vähän sain tietoa kyllä muutenkin,joten pitäisi käydä uudelleen yrittämässä, jos jotain silloin kiinnostaisi edes hieman enemmän.Pasi Häkli wrote:Kyllä niihin bluemotioneihin saa jälkiasennettua koukun. Ei se eroa mitenkään normaalista versiosta sen suhteen.
Ilmeisesti mäkilähtöavustus ja urheilualusta on ainakin BMT:llä poissuljettu..
Ja bensavaihtoehto taitaa olla poissuljettu..
Asiaa potkittu eteenpäin, katsotaan sitten että mihin päin..
Tarjoukset on saatu sekä Skodasta että Golfista.
Valkoinen on väri ja kaikki lasit tummennetaan, vetokoukkuhan me tarvitaan ja xenonit tottakai..
Urheilulliset istuimet ja erikoisvanteet madalletun alustan kanssa. Humppaa soitetaan iPodista jne..
(Skoda Octavia Tdi RS combi (n.36t€) vs. Golf variant 1,6 Tdi 4motion (n.33 t€))
Tarjoukset on saatu sekä Skodasta että Golfista.
Valkoinen on väri ja kaikki lasit tummennetaan, vetokoukkuhan me tarvitaan ja xenonit tottakai..
Urheilulliset istuimet ja erikoisvanteet madalletun alustan kanssa. Humppaa soitetaan iPodista jne..
(Skoda Octavia Tdi RS combi (n.36t€) vs. Golf variant 1,6 Tdi 4motion (n.33 t€))
Asiaa saatu eteenpäin, katsotaan tuliko järkevämpi vaihtoehto sittenkään.
Jo ennen auton saapumista epäilyttää penkit ja suorituskyky.
Etsinnän alla on jo alusta ja muuta pientä tarpeellista. Lastulla kokeillaan saada lisää etenemiskykyä kunhan hetki on rullattu.
Väri on ollut selvä alusta asti,sekä varusteet. Kunnon penkkejä ei tähän saa edes rahalla,joten katsotaan paljonko selkä kestää.
Valinta on kompromissi, koska täältä Suomesta ei vain saa sellaista autoliikkeestä mitä itse haluaisi. (Ainakaan tietyllä rahasummalla)
Eli Golf tulee, 1,6 TDi 4Motion, farmari..Candy-white, titaaninmusta sisusta, golf variant -paketti II, RCD510 -soitin, lohko-ja sisätilalämmitin,irroitettava vetokoukku, ja ilman moottori- ja mallimerkintää, lasien tummennuksilla, aluvanteet ja nastarenkaat (ja Comfortlinehän tässä on muuten ainoa varustelutaso
)
Edit: Apua tarvitsen alustasarjan hankinnassa. Jos sellainen jostain löytyy, niin vaikka linkillä tietoa. Muutamaa toimittajaa seurannut, niin en ainakaan itse vielä huomannut sopivaa. Tuossa ylhäällä auton tiedot
Jo ennen auton saapumista epäilyttää penkit ja suorituskyky.
Etsinnän alla on jo alusta ja muuta pientä tarpeellista. Lastulla kokeillaan saada lisää etenemiskykyä kunhan hetki on rullattu.
Väri on ollut selvä alusta asti,sekä varusteet. Kunnon penkkejä ei tähän saa edes rahalla,joten katsotaan paljonko selkä kestää.
Valinta on kompromissi, koska täältä Suomesta ei vain saa sellaista autoliikkeestä mitä itse haluaisi. (Ainakaan tietyllä rahasummalla)
Eli Golf tulee, 1,6 TDi 4Motion, farmari..Candy-white, titaaninmusta sisusta, golf variant -paketti II, RCD510 -soitin, lohko-ja sisätilalämmitin,irroitettava vetokoukku, ja ilman moottori- ja mallimerkintää, lasien tummennuksilla, aluvanteet ja nastarenkaat (ja Comfortlinehän tässä on muuten ainoa varustelutaso

Edit: Apua tarvitsen alustasarjan hankinnassa. Jos sellainen jostain löytyy, niin vaikka linkillä tietoa. Muutamaa toimittajaa seurannut, niin en ainakaan itse vielä huomannut sopivaa. Tuossa ylhäällä auton tiedot