rennsport
-
Tuli ostetua tämmöönen setti syksyllä:
Kiinteä 35mm madallus - H&R jouset, GTS sport iskarit, supersportin pohjaanlyöntikummit.
Kaikinpuolin tyytyväinen liikkeen toimintaan ja lisäksi antoivat paljon vaihtoehtoja.
Mielestäni hyvä firma vaikkapa yhteistyökumppaniksi.
Olin juuri taas yhteyksissä kyseiseen firmaan kun pitäisi kesäksi taas ostella alustan osia, jos kyselet tarjousta niin laita tarjouspyyntöön, että sait vihiä VCF:n sivustoilta.
Kiinteä 35mm madallus - H&R jouset, GTS sport iskarit, supersportin pohjaanlyöntikummit.
Kaikinpuolin tyytyväinen liikkeen toimintaan ja lisäksi antoivat paljon vaihtoehtoja.
Mielestäni hyvä firma vaikkapa yhteistyökumppaniksi.
Olin juuri taas yhteyksissä kyseiseen firmaan kun pitäisi kesäksi taas ostella alustan osia, jos kyselet tarjousta niin laita tarjouspyyntöön, että sait vihiä VCF:n sivustoilta.
VW Golf Variant 1.6 16V -04 & RAV4 -03
Eri yrityksiä lähes samoilla tuotteilla ja samalla kauppaohjelmalla on tuon lisäksi mm. Careliatuning, Tuningstudio, Tapisgarage. Harmi vaan että katselemissani tuotteissa (alustat yms.) hinnat ovat samat. 
Ja on noi ehkä aavistuksen paremmat kun JOMmit...

Ja on noi ehkä aavistuksen paremmat kun JOMmit...
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
- Pasi Häkli
No joo, matalaksi niillä ainakin auton saat...(allaolevan linkin kuvista ainakin Passatissa TA-Technicsin coiloverit)JukkaA wrote:Eläs nyt, tiedä vaikka olis parhaat hinluokassa alle 200e.Pasi Häkli wrote: ei voi olla hyvät
http://www.passatworld.com/forums/showt ... a-Technics
Mulla on aina ollut sellainen käsitys, että ne on tässä säädettävien "ravintoketjussa" edellä (tai vähintään samalla viivalla) näiden esim. allekirjoittaneen käyttämien V-Maxxien yms. kanssa. Eli unohda ne rata-ajelut ja nauti matalasta menosta

Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)