Ostettiin tos viikko sitten toinen auto perheeseen lahdesta(autoliike)Missään vaiheessa auton lämpömittari ei ole noussu 90 asteeseen...veikkasin itekkii myymälän pihassa et antura vain rikki...no nyt auto kävi korjaamolla eberin takia ku se näkyy oli vuotanu nestettä kokoajan...sit korjaamo totes et autossa menny termostaatti rikki ja korjaustyö maksaa 900e(mitä vittua) Liike väittää nyt et se on huoltotyö ja heidän ei kuulu sitä maksaa...itse olen toistamieltä...mitä mieltä te olette...??????kyseessä audi a4 2.5 tdi vm 99...mut sen voin kyl sanoa et passatin kanssa olen päässy paljon helpommalla
Aika tyyriin kuulonen.. Mutta kyllä se liikkeen pitäs maksaa.. Itelläkin kun passatin ostin liikkeestä niin ekan 500km aikana meni puola rikki, ei muuta kun liikkeeseen takas ja vein listan sinne mukanani mikä muu siinä repsottaa ja kaiken korjasivat. Kaupathan sie voit perruu jos se alkaa heti piiputtaan.
Noissa veekutosissa se termostaatti sijaitsee jakopään takana(keulan purku yms), sen takia se on kallis vaihtaa mutta että 900€ Ite vaihdoin vastaavaan v6 bensavehkeeseen viime viikolla termarin varmaan 3 tuntiin.
Joo,,,homma ratkesi sillä et liike maksaa puolet remontista ja vaihdetaan sit samalla jakopää uuteen...lahessa maksaa jakoremppa 560e eli ei enää paha hinta..ja jos sillä saa sit samalla uudet hihnat keulalle ni sopii mulle...ainut vaa et jakoremppaa ei olis tartennu tehä ku edellinen omistaja oli tehny 35tkm sitten